na Epic fórach sa objavila zaujimavá informácia o grafike v UT 2003. Najnovšie tam Mark Rein vyhlásil že ich pôvodný zámer že na beh hry bude nutné 32-bit rozlíšenie a T&L lighting bol veľmi konzervatíny a teraz vďaka grafickému kúzelníkovi Andrew Scheideckerovi a hardverovému guru Daniel Vogelovi dokázali enigne vylepšiť tak že beží veľmi dobre aj v 16bit rozlíšení a pobeží slušne aj na starších kartách ako TNT2 a Voodoo 3. A po zvukovej stránke majú hoši tiež skvelú novinku a to že hra práve získala certifikát na Dolby Digital 5.1. Takže UT2003 bude jednou z prvých hier ktoré budú podporovať Dolby Digital. Takisto vylepšili aj sieťový kód,ktorý je prebranú z pôvodného Unreal Tournamentu len trochu znížili záťaž linky a zameriavajú sa aj na záťaž procesora servera.