Star Citizen vykladá svoje karty na stôl |
Chris Roberts hráčom ukazuje, že popri počítaní peňazí stíha aj mnoho iných vecí.
Star Citizen si nedávno pripomenulo štvrté výročie spustenia crowdfundingovej kampane a poňalo to ako oslavu, nie ako príležitosť ospravedlniť sa za dlhý vývoj. Kto si myslel, že do troch, štyroch rokov od podporenia projektu vlastnými peniazmi dostane hotový produkt, ten bol jednoducho na omyle. Verná komunita sleduje vývoj rôznych častí hry a zároveň hráva to, čo je k dispozícii v čoraz obsiahlejšej alfa-verzii. Tvorca, šéf a tvár celého gigantického projektu, Chris Roberts, sa teraz rozhodol, že podporovateľov i všetkých záujemcov nechá nazrieť nezvykle hlboko do vývoja tejto mimoriadne ambicióznej vesmírnej MMO hry.
Na oficiálnej webstránke môžete odteraz nachádzať rozpis prác odvádzaných na konkrétnych projektoch a smerujúcich k najbližšej aktualizácii. Nižšie vidíte plán pre FPS modul Star Marine končiaci vydaním aktualizácie 2.6.0. Takéto grafy by sa mali objavovať počas tvorby každej aktualizácie, ale informácie v nich budú iba orientačné a môžu sa posúvať, ak práce nepôjdu podľa plánu. Nič teda nie je vytesané do kameňa, ale aspoň môže každý vidieť, že zamestnanci štyroch štúdií robia aj niečo iné okrem prepočítavania vyzbieraných miliónov, ktorých je už 133.
Komunita okrem toho o čosi podobnejšie nahliadla do toho, ako sa budú jednotlivé povolania rozvíjať od verzie 3.0 až po 4.0. Roberts zdôrazňuje, že nie je v pláne vytvárať nejaký end-game obsah, ako mávajú MMORPG, ktoré hráča motivujú k dosiahnutiu najvyššieho levelu, kde sa z neho stane pán úžasný. Star Citizen má byť viac o zážitkoch, viac slobodný, čo podporí aj špecializácia lodí. Hráč môže získať výbornú fregatu Idris, ale okrem toho, že mu príliš dobre neposlúži ako prepravná a ťažobná loď, môže pohorieť aj pri prenasledovaní menších lodí v poli asteoridov.
Pre obchodníkov bude kľúčová už aktualizácia 3.0, ktorá prinesie obchodovanie s komoditami v rôznych pristávacích zónach skrz obchody i NPC. S obchodom súvisí aj preprava veľkého množstva tovarov medzi zónami, čo bude zasa príležitosť pre pirátov i pašerákov a tí vytvoria dopyt po žoldnieroch a lovcoch hláv. Aktualizácia 3.1 bude tematicky zameraná na ťažbu a dopĺňanie paliva, 3.2 na opravy a vykrádanie vrakov a aktualizácia 3.3 bude farmársko-záchranárska. Aktualizácia 4.0 potom otvorí skoky do viacerých hviezdnych sústav a s nimi aj úlohy pre prieskumníkov a výskumníkov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 232
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kemperi už čakajú na RTX 5090 karty 109
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 196
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Čínska umelá inteligencia DeepSeek zasiahla akcie Nvidie 70
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 177
- Sony donútilo autora Bloodborne 60 fps patchu zrušiť ho 85 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Cloud Imperium Games / Cloud Imperium Games Štýl: Akcia / Simulácia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|