Aký je vlastne For Honor? |
Beta For Honor už pár dní beží a pozrime sa, aká vlastne je.
Beta For Honor už pár dní beží a pozrime sa, aká vlastne hra je. Je to rytierska bojovka, ktorá spája tri typy bojovníkov v jednej veľkej vojne - rytierov, samurajov a Vikingov. Hráči si zahrajú ako v multiplayerových bojoch, tak aj singleplayerových kampaniach.
Samotné kampane sme zatiaľ nevideli, ale beta ponúka peknú ukážku možností multiplayeru. Ten sa dá hrať ako proti online hráčom, tak aj proti AI. Presnejšie sa hrajú 1vs.1, 2vs.2 a 4vs.4 bitky.
Zatiaľ čo menšie boje sú len o bojoch hrdinov proti sebe, veľké boje 4vs.4 pridajú boje o kontrolné body a úlohy na väčšom území. Musíte obsadzovať kontrolné posty a získavať body za ich udržanie. Kto dosiahne určité skóre skôr, vyhráva. Popritom prebiehajú veľké útoky AI pešiakov, ktorým pomáhajú hrdinovia na každej strane. Tu sa ukazuje rozdiel bojov pešiakov a rytierov, kde pešiakov sekáte rad radom ako zombíkov v Dead Rising. Boje hrdinov sú náročné a možno až príliš prekombinované.
Ak totiž stretnete na bojisku nepriateľského hrdinu, musíte si ho „locknúť" a následne používať trojhulníkový systém obrany a útokov. Teda myšou, alebo páčkou na gamepade si nastavujete meč naľavo, napravo alebo hore. Tam, kde ho máte nastavený, sa automaticky bránite a útočíte. Útoky sú dva - rýchly a silný, ku ktorým sa pridáva ešte rozrazenie obrany. Nie je to zle vymyslené, ale v rýchlosti boja to chce zručnosť, aby ste rýchlo presúvali meč, sledovali bojovníka a sekali. Osobne mi to veľmi nesadlo, ovládanie myšou nie je práve ideálne. Bojovanie proti pešiakom sa mi zdalo oveľa zábavnejšie, ako sekanie sa na mieste s iným rytierom prakticky až do smrti jedného z nich.
Samotných hrdinov si môžete vyberať, postupne odomkýnať nových, vybavovať ich novými zbraňami. Každý má iné silné stránky, ktoré môžete ďalej lepšími zbraňami, alebo výbavou zdokonaliť. Výbava sa odomkýna za získané peniaze, kde si vždy sprístupníte balík s náhodnými vylepšeniami. Tie pridajú buď štandardné, alebo kvalitnejšie vylepšenia. Zbrane alebo oblečenie sa vždy skladajú z niekoľkých častí.
Vizuálne a s optimalizáciou to vyzerá veľmi dobre. Napríklad GTX970 nemá problém ísť na maxime aj v 1440p (benchmark dal cez 40 fps a 2 GB zaplnenia pamäte) a vizuál je veľmi pekný. Až prekvapivo na takýto štýl multiplayerovky, na druhej strane daň za detailnosť je len 6 máp, ktoré budú v hre pri vydaní. Ďalšie pribudnú postupne a budú zadarmo, ako je to už zvykom pri Ubisofte. Platiť sa znovu bude hlavne za špeciálne úpravy.
Celkovo beta pekne ukázala, čo čakať vo finálnej hre. Škoda, že je zatiaľ len uzavretá a nemôže si ju vyskúšať každý. Pri tejto hre je totiž dôležité, ako sa vám sadne bojový systém. Ten je základom celej hry a ak sa vám nepáči, hra sa vám neoplatí kupovať. Naopak ak vám však sadne, hru si určite užijete. Možno je škoda, že autori neukázali aspoň časť z príbehových kampaní. Tie budú síce len doplnkom, ale mohli predviesť svoj štýl a motivovať tých, ktorým nesadol multiplayer. Osobne by som túto hru za plnú cenu zobral, len ak by mala aj kvalitnú kampaň, pre multiplayer možno o rok, keď bude veľa máp a nízka cena.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|