Nebaví vás For Honor? Počkajte si na Mordhau |
Nezávislí vývojári stojaci za stredovekou multiplayerovkou v štýle For Honor vyzbierali cez Kickstarter už viac než 180 tisíc dolárov.
Indie hra Mordhau zo Slovinska sa momentálne na Kickstarteri snaží zaujať prepracovaným bojovým systémom, ktorý by mal byť ešte lepší ako v aj nami recenzovanom titule For Honor.
Autori kladú dôraz predovšetkým na takzvaný free-flowing combat, ktorý ponúka úplnú voľnosť so zaobchádzaním s mečom či inou zbraňou z dávnych čias. Tvrdia, že hra dokáže rozlíšiť až 240 uhlov pohybu myši, teda hráč získa nevídanú voľnosť v útoku či v obrane. Chýbať by nemala ani možnosť hodu meča či oštepu po nepriateľovi, jazda na koni, ovládanie katapultov a interakcia napríklad s padajúcimi bránami pevností. Samozrejmosťou je prepracovaný systém kolízií viacerých zbraní a ich použitia voči objektom a nepriateľom. Fanúšikovia krvavých súbojov sa môžu tešiť na lietajúce hlavy či končatiny nepriateľa, ktorých by malo byť na zemi počas veľkých bojov požehnane. Spomína sa taktiež offline režim s botmi rožných obťažností, komplexný editor postavy a tvorba zbraní.
Boje budú prebiehať v dueloch a vo väčších mapách pre 64 hráčov. Samotná hra beží na Unreal Engine 4 a ako prvá bude vydaná pre počítače (Steam) a neskôr si ju zahráte aj na konzolách.
Alpha test začne v priebehu augusta pre tých, ktorí autorov podporia aspoň 60 dolármi. Finálna verzia v cene 25 dolárov by mala byť vydaná v marci budúceho roka. V súčasnosti sa vývojári môžu tešiť z viac než dvojnásobného naplnenia stanoveného cieľa ich kampane na Kickstarteri, ktorá bude trvať ešte 17 dní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 417
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 81
- Ako je to s výkonom grafiky v PS5 Pro verzii konzoly? Má 33TFlops? 295
- Článok: PlayStation 5 Pro 140
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 86
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- PS5 Pro už bola rozobraná 215
- Novembrové filmy a seriály 12
- GTA VI misie budú znovu lepšie, Rockstar vraj zdvihol latku v realizme a AI 73
- RECENZIA: Red Dead Redemption & Undead Nightmare (PC) 44 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Marko Grgurovič Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|