Get Even dostáva mesačný odklad pre teroristický útok |
Teroristický útok po koncerte Ariany Grande poznamenal vydanie hry. Autori zatiaľ približujú detaily titulu a jeho dĺžku, ktorá môže dosiahnuť 50 hodín.
Bandai Namco práve oznámilo posun vydania ich nadchádzajúceho psychologického akčného hororu Get Even, po včerajšom teroristickom incidente po koncerte Ariany Grande, ktorý sa konal v Manchestri. Oficiálne vyhlásenie spoločnosti znie takto:
„Vzhľadom na nedávne udalosti a z úcty k obetiam, sme sa rozhodli odložiť vydanie Get Even na 23. júna. Chceli by sme vyjadriť našu najhlbšiu sústrasť všetkým, ktorých sa táto tragická udalosť týka.“
Get Even sa totiž točí okolo toho, že sa hlavný hrdina zobúdza na začiatku príbehu s jedinou spomienkou, ktorou je fakt, že chce zachrániť popovú hviezdu pripútanú k stoličke s bombou na hrudi. Je teda pochopiteľné, prečo Bandai Namco pristúpili k odloženiu. Hra okrem toho obsahuje napätý a znepokojivý príbeh, ktorý by v aktuálnom čase nemusel byť dobre prijatý.
Okrem toho sme sa však dozvedeli viacero nových informácií od vývojárov, ktoré do hry vnášajú viac svetla. Hlavným cieľom autorov bolo vytvoriť jedinečný zážitok s až filmovou atmosférou, ktorý si podľa nich berie inšpiráciu z filmov ako Inception, The Matrix, The Butterfly Effect, Source Code alebo Memento. Mnohých určite poteší aj dĺžka hry, ktorá je v tomto prípade rôznorodá, no v najvyššej možnej miere môže dosiahnuť až 50 hodín. Hráči zameraní na akciu by mali byť schopní Get Even dokončiť v priebehu 9 - 10 hodín, prieskumníkov by mala udržať 12 - 15 hodín a tí, ktorí chcú odhaliť úplne všetky tajomstvá, by s hrou mali stráviť podľa odhadov 40 - 50 hodín, čo je na tento žáner naozaj atypická, ale veľmi slušná dĺžka.
Vývojári tiež upozorňujú na fakt, že Get Even ponúkne slušnú znovuhrateľnosť, nakoľko sa s ďalším hraním môžete pozrieť na príbeh z úplne inej perspektívy. Okrem toho môžete tiež robiť rôzne rozhodnutia a tak dostať úplne iný koniec. Čo sa týka vylepšení na PS4 Pro, The Farm 51 nie je veľké vývojárske štúdio, ktoré by sa mohlo zamerať na dôkladné vylepšenia a možnosti pre túto konzolu. Vývojári však použili tzv. bezpečné vylepšenia. Tie zahŕňajú základ, ktorým je podpora 4K, no framerate a efekty zostávajú podobné, ako na klasickej PS4.
V prípade PC hráčov je zahrnutá podpora SLI a Crossfire, no autori upozorňujú, že sa stále jedná len o Unreal Engine 3, ktorý je síce upravený, vyzerá dobre, no nejedná sa o AAA produkciu. Autori tiež priznali, že podpora hry pre Switch je len na rozhodnutí vydavateľa, no podpore pre ich budúce projekty sú skutočne otvorení, pretože ich možnosti konzoly fascinujú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 279
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 94
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bandai Namco / The Farm 51 Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|