Príbeh v Skull & Bones bude vyrozprávaný popri online bojoch |
Hra teda neponúkne jednorázový singleplayerový zážitok, aký sme mohli vidieť napríklad v COD alebo Gears of War. Rozprávanie bude skôr v štýle Destiny, kde bude príbeh vyrozprávaný popri online bojoch.
Nová pirátska IP Skull & Bones, ktorú pripravuje Ubisoft na PC, PS4 a Xbox One neponúkne jednorázovú kampaň pre jedného hráča, akú sme mohli vidieť napríklad v Call of Duty alebo Gears of War. Počas odhalenia hry na E3 sa síce Ubisoft Singapur vyjadril, že hra bude mať kampaň pre jedného hráča, ale po čase sa z nej stal prevažne zážitok pre viacerých hráčov.
Tento fakt odradil tých, ktorí sa v Skull & Bones zaujímali predovšetkým práve o kampaň pre jedného hráča. Režisér hry Justin Farren sa vyjadril, že je veľkým fanúšikom The Last of Us, kde ho zaujalo rozprávanie príbehu, ktoré bolo nezabudnuteľné. Aj napriek tomu to však nevyzerá tak, že by niečo podobné chcel pretaviť do Skull & Bones, ktoré sa ponorí viac do zdieľaného príbehu.
Farren o kampani povedal nasledovné:
„Rozprávanie príbehu kde môžu ľudia vysielať alebo streamovať to, čo robia, predstavuje jedinečný zážitok pre každého hráča. Práve tento prístup sme chceli využiť. Vytvorili sme svet, v ktorom je skúsenosť každého hráča iná, no je tiež spájaná s globálnym rozprávaním príbehu, v ktorom spoznáte historických pirátov, historicky inšpirované postavy a získate príbeh, v ktorom si vytvoríte vzťah s vašou posádkou, či ďalšími zaujímavými postavami pozdĺž vašej cesty. Všetky tieto veci sú súčasťou nášho rozprávania. Nechceli sme však, aby boli oddelené. Aby ste ich len konzumovali a nikdy sa za hrou neobzreli späť.“
Z uvedeného teda vyplýva, že kampaň nebude samostatná časť, ktorú len prejdete. Ide skôr o štýl podobný Destiny, kde sa bude príbeh rozvíjať počas mesiacov a rokov hrania.
Farren pokračuje:
„Chceli sme vytvoriť systém, ktorý nám umožní rozprávanie mesiac po mesiaci, rok po roku a potom do neho vložiť prvky príbehu. Ak ste hráčom PvP mali by ste sa cítiť tak, ako by ste vyhrávali v kampani. Ak ste skôr hráčom PvE alebo ako ja, osobne plánujem veľa plachtiť so svojou dcérou a chcem, aby sme spoločne prešli príbehom, spolu sa stali kráľmi na mori a spoločne mohli rozprávať príbeh toho istého sveta, ktorý sme budovali.
Je to iné. Neexistuje veľa hier, ktoré to robia, ale naozaj si myslíme, že je miesto, kde ľudia naozaj chcú zažiť príbeh na osobnej úrovni. Miesto, kde môžu účinne zmeniť okolitý svet. Ľudia vždy hovoria o žijúcom, dýchajúcom svete. Nuž, tak ich vezmeme do jeho srdca. Chceme vytvoriť svet, ktorý skutočne reaguje na to, čo v ňom robíte.“
Keď bol Farren požiadaný o to, aby vysvetlil, či je kampaň pre jedného hráča úplne oddelená povedal, že je do hry vložená. Samotný príbeh tak bude previazaný so všetkým, čo v hre robíte. Pre ďalšie objasnenie Farren spomenul, ako Call of Duty kampane obsahujú odlišnú skúsenosť v hre pre jedného hráča a v multiplayeri. Gears of War ďalej obsahuje samostatný singleplayer a multiplayer, kde ľudia, ktorí hrajú MP sú niekedy naozaj iní, než tí, ktorí investujú do hry kvôli SP kampani. V Skull & Bones sa tomu chceli vyhnúť a prepojiť tieto dve zložky do jednej, pretože by podľa režiséra bola škoda, keby hra ponúkla len jednorázovú kampaň.
Ste spokojní s rozhodnutím ohľadom kampane pre jedného hráča? Vyhovuje vám zmienený štýl rozprávania alebo dávate prednosť skôr oddelenému SP hraniu?
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 325
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Co-op
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|