Gamescom 2017: Expanzia pre Halo Wars 2 prebudí nočnú moru |
Microsoft nám na Gamescome bližšie predviedol prichádzajúcu expanziu pre ich stratégiu Halo Wars 2
Séria Halo Wars ilustruje, ako môžu vyzerať RTS hry dizajnované špeciálne pre konzoly. Medzi jednotkou a dvojkou bola síce dlhá odmlka, no fanúšikov si hra našla a práve tých chcú autori potešiť novým rozšírením Awakening the Nightmare. Na Gamescome hra nechýbala a okrem nových informácií Microsoft prezradil aj dátum vydania. Expanzia vychádza už 26. septembra a my sme sa na ňu bližšie pozreli za zatvorenými dverami.
Dej príbehovej kampane v tejto expanzii sa bude odohrávať niekoľko mesiacov po konci prvej hry, pričom sa pozrieme na stranu Banished, ktorí sa snažia nielen o úder na jednotky UNSC, ale musia čeliť aj novej hrozbe, ktorou je Flood. Na scénu prichádzajú dvaja noví kapitáni - Pavium a Voridus. Starší z nich je múdrejší, mladší zas síce menej skúsený, no odvážny. Spoločne povedú svoje jednotky do boja na základe vašich príkazov a tešiť sa môžete aj na zaujímavý príbeh, ktorý bude vynikať najmä rozprávaním. Mohli sme si pozrieť jedno z príbehových CGI scén, ktorá vyzerala naozaj výborne, pričom za týmito scénami stojí Blur Studio.
Taktiež sme sa mohli bližšie pozrieť na jednu z misií v hre, ktorá bola zasadená do starého covenantského mesta na High Charity. Expanzia na základnej hrateľnosti veľa nemení, no rozširuje ju o nové prvky, ktoré vychádzajú aj zo strany, ktorú v hre preberiete. Môžete sa tak tešiť na nové jednotky a aj možnosti, pričom napríklad Pavium a Voridus nehrajú rolu len v príbehu, ale sú možnými veliteľmi aj naprieč ďalšími hernými režimami. Z misie sme ale naozaj videli len menší kus, keďže ako hovoria autori, niektoré misie môžu trvať až hodinu.
Veľkým predstavením na Gamescome však bol režim Terminus Firefight, na ktorý sme sa taktiež pozreli bližšie. Je to primárne kooperatívny režim založený na vlnách nepriateľov, ktorým musíte odolávať. Ak poznáte Firefight režim z hlavnej Halo série, nebude pre vás neznámou. Môžete sa do súboja pustiť aj sami, no maximálne môžete spolu hrať traja a to ako súkromne, tak aj verejne, pričom autori prinesú aj množstvo ďalších nastavení hry. Hra sa priamo na mape správa rozdielne podľa počtu hráčov. Ak ste napríklad len dvaja, hra uzavrie časť mapy, kde by mal byť tretí hráč.
Firefight nebude len o bránení, aj keď to je hlavným cieľom. Režim vám dá dostatok priestoru aj na budovanie základne a jej manažment, na skúmanie technologického stromu, na manažment zdrojov a aj na opevnenie, na ktoré môžete využívať rôzne veže, nové barikády, alebo aj pripraviť pasce pre nepriateľov. Z hľadiska online hrania poteší aj postupná implementácia funkcií ako Spectator mode a podpora pre Arenu v rámci Xbox Live, čo tiež uľahčí organizovanie turnajov.
Pri vývoji Awakening the Nightmare sa už počítalo aj s vydaním Xbox One X, a tak expanzia príde rovno aj s niekoľkými vylepšeniami, ktoré sme si mohli pozrieť. Samozrejmosťou bude podpora 4K rozlíšenia, no nebude chýbať ani HDR funkcia, pri ktorej niektoré vizuálne efekty v hre naozaj vynikli.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Windows Vývoj: Microsoft / Creative Assembly Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|