Na slovíčko s produkčným manažérom H1Z1 |
Na Gamescome sme zavítali aj do stánku Daybreak, kde sa prezentovala hra H1Z1. Na mieste sme sa stretli s produkčným manažérom, ktorého sme, samozrejme, vyspovedali.
Naše kroky na Gamescome nás zaviedli aj do stánku Daybreak Game Company, teda konkrétne na miesto, kde štúdio prezentovalo svoj nádejný titul H1Z1. Hra ako taká však prešla pomerne veľkými zmenami, ktoré sa týkajú nielen obsahu, ale aj vecí, ktoré sa diali okolo nej. Pôvodne titul pre Sony mal priniesť survival zážitok aj na Playstation platformu, no po niekoľkých zlých krokoch SOE napokon všetky značky prevzala už spomínaná Daybreak Game Company.
Týmto krokom sa začala nová éra, ktorá zasiahla hneď niekoľko titulov. H1Z1, samozrejme, nebolo výnimkou. Po niekoľkých mesiacoch vývoja napokon autori usúdili, že asi bude lepšie, keď hru rozdelia na dva samostatné tituly, ktoré budú ponúkať odlišný zážitok pre odlišnú komunitu. Just Survive sa tak orientuje skôr na survival prvky, zatiaľčo H1Z1: King of the Kill presadzuje hlavne akciu. Počas už spomínaného stretnutia na Gamescome sme nepremeškali príležitosť a a položili zopár otázok produkčnému manažérovi Adriaanovi Noordzijovi.
Čo vás viedlo k tomu, aby ste rozdelili Just Survive a H1Z1: King of The Kill?
Bolo to 50% na 50%. Hráči hrali buď Just Survive, alebo King of the Kill. Chceli sme zlepšiť celý proces vývoja, aby sme sa mohli lepšie venovať každej časti, čo sa nedalo, keď boli spojené. Takže rozdelením sme získali dva úplne samostatné vývojárske tímy, ktoré si idú vlastnou cestou a vďaka tomu budú vedieť prinášať výrazne viac aktualizácií, lepších aktualizácií.
Koľko ľudí pracuje na vývoji oboch hier?
Nemôžem teraz hovoriť o konkrétnych číslach no môžem vás uistiť, že na oboch hrách pracuje dostatočný počet ľudí, skvelých ľudí, no nešpecifikujeme veľkosť oboch tímov.
Máte nejaké stále kontakty s konkrétnymi menami z pro scény?
Áno. Momentálne máme napríklad s Inboxes, Ninja. Máme množstvo ľudí, ktorí sa o H1Z1 zaujímajú na profesionálnej úrovni, taktiež množstvo tímov. LG je jeden z väčších, tiež WorldBestGaming z Kórei, tí sú skvelí. Máme množstvo veľkých tímov, ktoré sú v hre. CLG je tiež veľké, Rogue, Denial. Zoznam sa stále zväčšuje a taktiež plánujeme oznámiť novinky v súvislosti s podporou týchto pro tímov.
Beriete nejakú spätnú väzbu od pro scény?
Určite. Napríklad na Combat update sme si zobrali niekoľkých pro streamerov, ktorých sme zapojili do tejto aktualizácie už v rannom štádiu vývoja, aby sme mohli aplikovať ich spätnú väzbu. Boli naozaj veľmi cenným prínosom, bola to síce zmena, no pomohli nám ísť správnym smerom. Takže do vývoja ich zapájame naozaj skoro a často a navyše sa k aktualizácii dostanú ešte tak dva-trikrát pred vydaním na verejné testovacie servery. S podobnými spoluprácami teda určite počítame aj do budúcna.
H1Z1 je dostupné na Steame, ktorý má vlastnú ochranu proti cheatovaniu, no tú nepoužívate. Ako je teda hra zabezpečená proti takýmto aktivitám?
Cheatovanie je jedna z vecí, ktorým sa usilovne venujeme. Nechceme hovoriť o konkrétnych partneroch, s ktorými spolupracujeme, aby sme neodhalili priveľa, no cheatovanie je na zozname s najvyššou prioritou a skutočne sa zameriavame na riešenie problémov súvisiacich s podvádzaním a antihack systémom.
Uvažujete nad tým, že by ste vrátili možnosť predávať skiny na Steam Markete?
To je niečo o čom v súčasnosti diskutujeme. Nemáme síce nič, čo by sme teraz mohli oznámiť, no tejto možnosti sa venujeme a viac budeme môcť povedať, keď sa dopracujeme k finálnemu riešeniu.
Máte v pláne pridávať do hry nové predmety, zbrane..?
Áno. Naposledy sme priniesli úplne nové SMG, taktiež pracujeme na nových zbraniach, ktoré prinesieme v budúcnosti. Sme z nich naozaj nadšení, no nemôžeme presne povedať, o ktoré pôjde. Taktiež sa hráči čoskoro dočkajú nových vozidiel. Množstvo nových vecí, no nie sme pripravení hovoriť o konkrétnych novinkách.
Aké nové režimy môžu hráči očakávať v blízkej budúcnosti?
Čoskoro sa do hry dostane nový Combat Practice režim, nemali sme ho pripravený pri vydaní Combat aktualizácie, no hráčom umožní trénovať na menších mapách, kde budú môcť experimentovať so zbraňami. Stále pracujeme na nových režimoch - nový skirmish Weapon Roulette, kde hráči dostanú pri každom oživení inú zbraň (už je vonku, pozn. red.). Taktiež plánujeme niekoľko nových na koniec tohto roka, no momentálne o nich nemôžeme hovoriť.
Ďakujeme za rozhovor.
Poznámka: V najnovšej septembrovej aktualizácii je do hry pridaný nový mód The Swagnum Opus a o jej kompletnom obsahu informujú tvorcovia v tomto príspevku.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Free2play Vývoj: Daybreak Game Company Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|