Microsoft priblížil dizajn a koncepty Xbox One X konzoly |
Microsoft začal s ďalšou várkou prezentácii Xbox One X, kde teraz ukázal svoje dizajnové štúdio.
Microsoft začal s ďalšou várkou prezentácii Xbox One X, kde teraz magazíny ako Wired alebo Verge ponúkli hlbší pohľad do zákulisia vývoja konzoly. Spomínali veci, ktoré už vieme a teda, že bude v každom ohlade rýchlejšia, ale menšia, so novým chladením a nakoniec aj to, že nie je len obyčajným upgradom Xbox One.
Alberto Penello k tomu dodal, že je to vzdialenie sa od konzolových generácii a hovorí, že konzolové generácie s veľkými nárastmi výkonu už budú minulosťou. Budú existovať ale v inej podobe ako doteraz. Rovnako zariadenia sú už nepodstatné keďže môžete hrať na rôznych platformách s rovnakými priateľmi. To je filozofia s ktorou sa Microsoft pustil do spätnej kompatiblity a Play Anywhere.
Microsoft teraz ukázali miesto kde sa konzola dizajnovala a to v Building 87 sekcii, ktorá je postavený na 63 veľkých pružinách a vzduchová škára ju delí od ostatného zariadenia. Tu si sami tlačia obaly na zariadenia na 3D tlačiarňach, dizajnujú a testujú svoje výtvory. Vidíme aj niekoľko konceptných dizajnov konzoly, ktoré ukazujú, že sa v posledných verziách hlavne hrali s velkosťou spodnej hrany konzoly a umiestnením portov.
Vnútri teraz ušetrili miesto postavením dosky na vrch konzoly a zároveň jej obrátenie im umožnilo zbaviť sa vetracích otvorov na vrchnej strane konzoly, pričom vytvorilo veľa miesta na spodu konzoly. Tam na seba uložili disk a bluray mechaniku, zmestil sa tam aj zdroj a nové chladenie, ktoré je teraz založené na vapor chamber, keďže musí uchladiť dvojnásobne viac tepla ako pri Xbox One S. Pre konzolu vytvorili farbu, ktorú nazvali Infinite Black, ako kontrast k bielemu Xbox One S.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 408
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >