Strední indie vývojári to majú ťažké, trh je preplnený, vývoj je drahý |
K veci, ktorú veľmi pocítil teraz Lawbreakers sa vyjadril aj šéf inXile Brian Fargo.
K veci, ktorú veľmi pocítil teraz Lawbreakers sa vyjadril aj šéf inXile Brian Fargo. Totiž cítia ako sa ich trh pre stredných indie vývojárov preplňuje. Úspech sa dosahuje veľmi ťažko. Kopy hier vychádzajú neustále, či už AAA hry, EA tituly, beta testy, DLC, expandie, už nexistuje niečo ako voľná letná sezóna, kde hry prakticky neboli a teraz sa veľmi ľahko môže stať, že aj kvalitná hra je prehliadnutá. K tomu Steam im v presadení sa nepomáha a hra sa môže ľahko stratí medzi spamom malých titulov.
Dodáva, že bol čas kedy mohli predávať hry, ktoré nemali 60 dolárovú cenovu a mohli zarobiť peniaze, zároveň tým dostali možnosť vytvoriť ďalšie hry. Táto možnosť je už ťažšia, keďže v ponuke je už veľmi veľa lacných hier. Čo je na druhej strane strane dobré pre hráčov.
Fargo pozná veľa ľudí, ktorí zatvárajú svoje firmy pretože nezarobili dostatok peňazí ani na to, aby dokázali prežiť. To niekedy bolo priam zaručené. Niekedy, ak ste mali firmu s tromi-štyrmi ľudmi, mohli ste predať dostatok, aby ste bez problémov aj zarábali. To je teraz pri tom množstve hier už ťažké.
Je to finančný tlak a je to pre ľudí ťažké na jednej strane zarobiť a na druhej ešte vytvárať kvalitnú zábavu. Je to veľmi ťažké. Fargo hovorí, že prekvapenie je v tomto Kickstarter, kde sa vývojári snažia získať napríklad 500 tisíc dolárov, pre 2 miliónovú hru, pričom ľudia si myslia, že vývoj takej hry stojí 500 tisíc. Hry sú dnes veľmi drahé na vývoj. Špeciálne také, ktoré si zákazníci skutočne želajú.
Jednoducho, vývoj hier je drahší ako býval a zároveň so sebou nesie väčšie riziko.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 352
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Filmová recenzia: Gladiátor II 46 zobraziť viac článkov >