Deus Ex je pre Square Enix dôležitou značkou, musí však počkať na svoj čas |
Spoločnosť známu hernú sériu neuložila k ľadu, teraz ale musí pracovať na iných projektoch
Deus Ex: Mankind Divided nebola zlá hra, no hráči možno čakali trošku viac. A Square Enix čakali oveľa viac. Hra sa síce nepredávala zle, no zaostávala za očakávaniami spoločnosti a aj preto by sa mohlo zdať, že stratila dôveru vedenia a tak skoro sa do kyberpunkovej budúcnosti nepozrieme. Square Enix CEO Yosuke Matsuda sa preto rozhodol uviesť veci na pravú mieru v rozhovore pre GameIndustry.biz.
V prvom rade Matsuda poprel, že by niekedy Square Enix prišli s vyhlásením, že sériu uložili k ľadu. To boli podľa neho len nepodložené správy. Dodáva, že Eidos Montreal vždy vyvíjali Deus Ex, no problémom je, že Square Enix nemajú neobmedzené zdroje. Čiastočne je faktorom aj to, že aktuálne majú vo vývoji niekoľko veľkých titulov. Samozrejme, že by bolo ideálne, ak by mohli robiť na všetkých naraz, no aktuálne musia niektoré počkať, kým na ne príde rad.
Dôvodom, prečo v pripravovaných tituloch nemajú žiaden Deus Ex je teda podľa neho to, že aktuálne pracujú na iných projektoch. Matsuda to celé ukončil tým, že je táto značka pre Square Enix veľmi dôležitá a interne sa už bavili o tom, kam by sa v budúcnosti mohla posunúť. Je teda šanca, že sa dočkáme pokračovania, ktoré by nadviazalo na trochu nešťastný koniec Mankind Divided.
Čo sa týka Eidos Montreal, tí aktuálne pracujú spolu s Crystal Dynamic na síce oznámenej, no stále nepredstavenej Avengers hre. Neoficiálne sa ale hovorí, že pracujú aj na ďalšej Marvel hre.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 315
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >