Josef Fares: Hry od Telltale a Quantic Dream sú príliš pasívne |
Josef Fares, autor kooperačného titulu A Way Out, ktorý sa odviazal na posledných Game Awards oceneniach, v novom interview naznačil, kam svoju hru smeruje.
Josef Fares, autor kooperačného titulu A Way Out, ktorý sa odviazal na posledných Game Awards oceneniach, v interview v Edge magazíne naznačil, kam svoju novú hru smeruje.
Konkrétne na porovnanie jeho hrou s interaktívnymi adventúrami od Telltale a Quantic Dream povedal, že podľa neho sú ich hry príliš pasívne. Má rád, keď má viac kontroly, alebo lepšie povedané, by mal radšej na výber reálne rozhodnutia, ktoré aj ovplyvnia príbeh, nie také, ktoré sa len tak tvária.
Ale hovorí, že A Way Out nie je o tom. Je to síce dobré porovnanie z cinematickej perspektívy, ale nie z oblasti ovplyvňovania. Jeho hra má pevne stanovený príbeh a nejde v nej o rozhodnutia, ale o spoluprácu. Dodáva však, že pre neho nie je dôležité vyvolávať dojímavé pocity ako v hrách od Quantic Dreamu. Chce len, aby hráči hru cítili. Je jedno, či pri tom plačú, smejú sa, alebo hnevajú.
Vyjadril sa aj k náročnosti vytvárania hier, kde s jeho malým tímom to je skutočne náročné. Predtým natočil šesť filmov a je to úplne nič v porovnaní s vytváraním hry. Hry sú ťažšie pre množstvo vecí. Keď robíte film, viete ako má všetko ísť, viete to presne naplánovať. V hre sa nemôžete spoliehať na plán, hlavne, ak robíte niečo, čo nikto doteraz nerobil.
Jeho štýlom sú hry založené na spolupráci, ktoré pri titule A Way Out posúva ešte ďalej. Myslí si, že celý tento žáner je podhodnotený a utlačený do úzadia. On chce hrať hry so svojimi priateľmi a nemusia to byť len strieľačky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 290
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >