NVIDIA pripravuje GameWorks Ray Tracing, predstaví ho spolu s Microsoftom |
Prichádza čas na postupný prechod na raytracing enginy?
Objavila sa zaujímavá správa hovoriaca o pondelkovom predstavení Raytracingu do Nvidia Gameworks utilít.
Pôjde o funkciu, ktorá umožní pridať do hry plne raytracované efekty, teda najkvalitnejší, ale najpomalší štýl renderovania obrazu, ktorý prepočítava každý lúč. Toto bude môcť byť napríklad aplikované na povrchy, na odrazy, tiene, alebo AO. Vyzerá to ako prvý krok k raytracovaným enginom.
Technológia je "vysoko optimalizovaná" na prichádzajúce Nvidia Volta grafiky a bude používať DirectX Ray Tracing API, ktoré pripravil Microsoft a predstaví ho spolu s Nvidiou. Ale čo je z úvodnej správy zaujímavé, technológiu už používa EA, ktorý ho môže zapracovať napríklad do nového Battlefieldu, 4A Games, ktoré robí Metro Exodus, a prekvapivo aj Remedy Games, ktoré pripravuje dva tituly a práve začalo pracovať na svojom treťom titule (možno to skutočne bude Alan Wake 2, keďže sa tu spomína Microsoft a Remedy na jednom mieste).
Microsoft na raytracing technológii pracuje už od roku 2014. Zatiaľ to predstavujú pre Nvidiu, ale je pravdepodobné, že API dostane aj Xbox One a AMD karty.
Zároveň už vieme, že priamu podporu dostanú aj Unreal Engine 4, Unity 5 eniginy a samozrejme aj Frostbite. Viac sa dozvieme v pondelok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 425
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- V GTA V je aj slovenský obchod zo Žiliny 16 zobraziť viac článkov >