Ukážka Star Wars simulátora s real-time raytracingom |
Máme tu (nekvalitnú) kamerou natočenú ukážku zo Star Wars simulátora Millenium Falcona, ktorý funguje na Unreal Engine a má zapracovaný realtime raytracing.
HRY > NOVINKY >
Máme tu (nekvalitnú) kamerou natočenú ukážku zo Star Wars simulátora Millenium Falcona, ktorý funguje na Unreal Engine a má zapracovaný realtime raytracing. Simulátor predstavovala Nvidia spolu s ILMxLAB a aj Epicom. Bude súčasťou Star Wars: Galaxy’s Edge atrakcie Disneyland parkov.
Ukážka na rozbehnutie používala osem Nvidia Quadro P6000 kariet, teda takmer 100 tflops. Ktoré sa starajú rendering štyroch 4k x 4k obrazov okolo kokpitu stíhača (Nvidia spomína 5 projektorov). Do neho totiž v atrakcii zasadnú návštevníci.
Zatiaľ nie je jasné, ako je aplikovaný raytracing, či je to kompletný raytracing, alebo či sú renderované niektoré alebo povrchy a odrazy.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 424
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Analýza grafiky a výkonu Stalkera 2 na PC a Xbox Series X a S 129 zobraziť viac článkov >