Vývoj titulu Dreams bol dvakrát reštartovaný, je v príprave cez 6 rokov |
Hra však aktuálne vyzerá dobre, rozšíri sa o viaceré kreatívne prvky a ponúkne 3 príbehy.
Dreams aktuálne v porovnaní so skoršími náhľadmi vyzerá lepšie než kedykoľvek predtým. Zdá sa však, že vývoj nebol taký jednoduchý. Aspoň podľa toho, čo odhaľuje kľúčový člen vývojárskeho tímu vo svojom nedávnom rozhovore. Kreatívny riaditeľ Mark Healey hovoril o celkovom vývoji, pričom potvrdil, že bol dvakrát reštartovaný, kedy vlastne začínali znova od nuly. Napriek týmto problémom však Healey chváli spoluprácu so Sony, ktoré hru a štúdio Media Molecule podporovalo viac ako 6 rokov.
Hra sa rozšíri o kreatívne prvky, ktoré si berú inšpiráciu zo série Little Big Planet. Umožní teda hráčom vytvárať všetko, čo chcú, od plošinoviek až po strieľačky a ďalšie. Okrem toho ponúkne príbehový režim, ktorý predvedie, čo všetko sa s nástrojmi hry dá robiť.
„Bez ohľadu na to, čo vytvoríte, môžete svoje výtvory zdieľať s masívnou online komunitou, kde môžete tiež prehliadať výtvory ostatných hráčov, remixovať ich alebo používať ich položky, prostredia či postavy vo svojich vlastných hrách. Ak si nie ste istí, kde začať, mali by ste preskúmať dobrodružstvo, ktoré ukrýva príbeh. Hráte tam cez tri pútavé príbehy v oslnivej prehliadke toho, čo všetko je možné robiť s nástrojmi, ktoré Dreams ponúka,” hovorí Mark Healey.
Dreams vyjde tento rok exkluzívne na PS4 v zatiaľ nešpecifikovanom dátume vydania. Oplatila sa podľa vás šesť ročná podpora Sony a dáte titulu šancu? Alebo to bola skôr premárnená investícia?
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: Sony / Media Molecule Štýl: Arkáda
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|