EA vidí v mobilnom a konzolovom trhu rovnakú silu, Command & Conquer má preto veľký potenciál |
Patrick Söderlund z EA komentuje pokračovanie Command & Conquer série na mobilných platformách pozitívne, nakoľko mobilný herný trh je momentálne najväčší
Séria Command & Conquer patrí medzi najobľúbenejšie real-time stratégie vôbec, no aj napriek tomu sa EA rozhodla hru na niekoľko rokov skryť do zásuvky a venovať sa iným titulom. Po dlhšej dobe sme sa však počas tohtoročnej E3 dočkali oznámenia pokračovania, ktoré je ale vo vývoji len pre mobilné platformy. Pre väčšinu fanúšikov je takýto prístup celkom pochopiteľne sklamaním, nakoľko mobilné hry nie sú medzi fanúšikmi tejto série, ako aj u hard-core hráčov, obľúbené. Patrick Söderlund z EA má na celú vec ale úplne iný pohľad, keďže v mobilných hrách vidí veľký potenciál.
Ako sám tvrdí, mobilný trh je momentálne najväčšia herná platforma súčasnosti. Preto si pri prvotných myšlienkach uvedomili, že vytvoriť Command & Conquer by mohli využiť ako príležitosť, ktorá by mohla byť braná ako prirodzený krok: "RTS hry sú stále na trhu relevantné, a to väčšinou na PC, no ak dokážete priniesť úspešný multiplayer, kompetitívny typ RTS hry, ktorá by dobre fungovala na mobiloch, veríme, že by mohla zasiahnuť stovky miliónov hráčov po celom svete. A to nás motivuje."
Zároveň tiež upozorňuje na to, že prichádzame do bodu, kedy budeme musieť rešpektovať mobilné hry rovnako ako tie konzolové - sami totiž vidia rovnakú hodnotu v štúdiách, ktoré vyvíjajú konzolové hry a v tých, ktoré pracujú na mobilných tituloch. Otázne však je, či je dobré takúto známu značku odstrihnúť od fanúšikov, ktorým bola séria blízka v minulosti a ponúknu ju casual publiku s vidinou úspechu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
Mobil
Free2play Vývoj: EA / EA Štýl: Stratégia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|