Capcom vysvetľuje, prečo je Monster Hunter World náročný na CPU |
Capcom hovorí, že hra je náročná na výkon procesora a to preto, lebo si nahráva celé levely naraz a všetko následne manažuje v pamäti.
Capcom odpovedá na otázky na fórach ohľadom PC verzie Monster Hunter World a konkrétne odpovedali na to, prečo je hra náročná na procesor.
Hovorí, že je to preto, že si hra nahráva celé levely naraz a všetko následne manažuje v pamäti, pamätá si všetky strety s nepriateľmi, všetky zmeny prostredia a veľa vecí v pozadí, ktoré nevidíte, ale vyžadujú si výkon. Plus CPU sa stará o LOD, kolízie, fyziku. Hovoria, že MT Framework je síce starý, ale zvláda distribúciu procesov veľmi dobre.
i7 procesor vyťaží tak na 60% s pekne rozloženými procesmi na všetky jadrá, ale práve toto nie je problém, skôr ľudí zaujíma záťaž grafiky, kde niektoré nastavenia poriadne uberú z framerate, alebo to, prečo hra nemá 21:9 pomer strán.
Pritom sa objavili aj pekné porovnania rýchlosti nahrávania oproti PS4, kde napríklad level nahráva na PC 2 sekundy na PS4 35 sekúnd, alebo titulnú obrazovku 6 sekund s SSD a 12 sekúnd na 5600 HDD pričom na PS4 to bolo 60 sekúnd.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové mega zľavy 9
- Prvé ukážky z playtestu nového Battlefieldu 112
- Vivat Slovakia už dostala dátum vydania 105
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT karty dostali recenzie 120
- Kingdom Come: Deliverance 2 si už vďaka modu môžete na PC zahrať v pohľade z trete 67
- Porovnajme si, kam sa GTA V posunulo za 12 rokov 41
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT sú už v predaji 103
- HBO finalizuje obsadenie ďalších postáv do Harry Potter seriálu 133
- RECENZIA: Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars 12
- Google hrozí, že bude musieť oddeliť Chrome, možno aj Android 46 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Capcom / Capcom Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|