Nvidia predstavila ATAA antialiasing prepočítavaný raytracingom |
Nvidia predstavila svoj nový typ antialiasingu postavený na postupne sa rozbiehajúcom raytracingu.
Nvidia predstavila svoj nový typ antialiasingu postavený na rozbiehajúcom sa raytracingu. Ten sa vďaka zvyšujúcemu výkonu grafík začína postupne dostávať do hier, aj keď zatiaľ len v dodatočných funkciách, ale stále väčších.
Nvidia teraz predstavila ATAA antialiasing postavený na tejto technológii. Jeho cieľom je ponúknuť antialiasing, ktorý odstráni rozmazávanie Temporal Antialiasingu, pričom si zachováva 8x supersampling geometrie, shadingu a materiálov.
Antialiasing by bol postavený na prichádzajúcom Microsoft DXR API a podporovaný novými kartami. Nvidia to už rozbehala na Unreal engine, kde na Titan V pri 1080p rozlíšení trval 18.4ms pri 8x supersamplingu, 9.3ms pri 4xSS a 4.6ms 2xSS. Pri tomto procese najskôr vytvorili TAA, ktorý následne spracovali cez raytracing.
Uvidíme, či sa to niekedy dostane do reálneho použitia v hrách a či to bude dostatočne rýchle.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 424
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Analýza grafiky a výkonu Stalkera 2 na PC a Xbox Series X a S 129 zobraziť viac článkov >