Nvidia livestream z Gamescomu začne o 18:00 |
Predstavenie grafických kariet od Nvidie sa blíži a čakáme hlavne bližšie pohľad na RTX2080 a RTX2080ti ako aj ukážky z niekoľkých hier.
Predstavenie grafických kariet od Nvidie sa blíži a čakáme hlavne bližšie pohľad na RTX2080 a RTX2080ti ako aj ukážky z niekoľkých hier. Tam má Nvidia pod palcom Shadows of the Tomb Raider, Metro a aj Battlefield V.
Nvidia začína spomienkami na prvé grafiky, použitia počítačovej grafiky vo filmoch a aj na prvé hry, svoje techdemá a aj niektoré hry ako Crysis, Division, Tomb Raider a aj Battlefield V.
Prichádza šéf Nvidie a hovorí, že všetko leaknuté, všetky špecifikácie boli zlé. Začína s vysvetľovaním toho ako funguje svetlo, aby to nadpojil na nové raytracingové technológie, ktoré vylepšia grafiku scén. Ukazuje aj to ako 10 násobne prekonávali Moorov zákon, kde procesory posledné roky stáli na mieste a pohybovali sa podľa Moorovho zákona.
Ďalej predstavuje Nvidia RTX technológiu, ktorá umožní zmiešavať rôzne typy renderovania grafiky a to rasterizáciu, raytracing a popri tom aj Compute a aj AI. Pekne vysvetľuje aj to, kde už rasterizácia nemá výkon a potrebujete na to raytracing a to pri odleskoch. Ukázal to aj na ich Star Wars deme, ktoré pôvodne predstavili na GDC začiatkom roka.
Celé demo dokáže rozbehnúť ich nový Turing GPU, na ktorom pracovali 10 rokov. Má 18.9 miliard tranzistorov a je to druhý najväčší čip aký bol kedy vytvorený. Väčší je už len v superpočítačoch. Má 14 Tflops + 14 TIPS, Raytracing má 10 giga rays/s je to 10 krát viac ako by zvládla GTX1080ti. Tensor jadrá zaistia 110 Tflops FP16 výpočtov pre AI.
Presnejšie Star Wars scénu zvláda Turing rýchlejšie ako štyri Volta grafiky. Priblížil aj rozdiely štandardnej scény a raytracingovej scény.
Predstavuje nové technologické demo nazvané SOL bežiace na jednom Turing čipe. Pokračuje s vysvetľovaním možností čipu a možnosťami aké budú mať vďaka tomu hry do budúcnosti. Napriklad AI, ktoré dokáže vylepšovať kvalitu obrazu, ale aj samotnú kvalitu hier.
Dostávajú sa k hrám prvý je Shadow of the Tomb Raider, ktorý dostane raytracované tiene.
Ďalší titul je Metro Exodus, ktorý použije raytracovanú globálnu illumináciu.
Prekvapením je RTX v Assetto Corsa Competizione, kde budú raytracované reflekcie rovnako ako v Atomic Horde. Nakoniec prichádza Battlefield V, kde sme aj raytracing čakali. Budú tam rovnako zapracované raytracované reflekcie. Kde uvidíte pekne reflekcie ohňa, iných objektov v sklách, alebo lesklých plochách. Všetko bude dynamické.
Nakoniec predstavujú všetky tri RTX karty a to RTX2070, RTX2080 a RTX2080ti. Všekty tri vyjdú 20. septembra. Cenovo pôjdu od 499 dolárov pri RTX2070.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 424
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Analýza grafiky a výkonu Stalkera 2 na PC a Xbox Series X a S 129 zobraziť viac článkov >