Ako jednotlivé hry použijú raytracing? |
Nvidia priblížila ako jednotlivé hry využijú raytracing a pri niektorých už pridala aj detaily.
Nvidia priblížila ako jednotlivé hry využijú raytracing. Konkrétne 11 z ohlásených použije určité formy raytracingu a 16 použije DLSS, deep learning super sampling, kde AI vytvorí lepší antialiasing.
Real-Time Ray Tracing použijú:
- Assetto Corsa Competizione- Kunos Simulazioni/505 Games
- Atomic Heart - Mundfish
- Battlefield V - EA/DICE
- Control- Remedy Entertainment/505 Games
- Enlisted - Gaijin Entertainment/Darkflow Software
- Justice - NetEase
- JX3 - Kingsoft
- MechWarrior 5: Mercenaries - Piranha Games
- Metro Exodus - 4A Games
- ProjectDH - Nexon’s devCAT Studio
- Shadow of the Tomb Raider - Square Enix/Eidos-Montréal/Crystal Dynamics/Nixxes
DLSS použijú:
- Ark: Survival Evolved - Studio Wildcard
- Atomic Heart- Mundfish
- Dauntless -Phoenix Labs
- Final Fantasy XV - Square Enix
- Fractured Lands - Unbroken Studios
- Hitman 2 - IO Interactive/Warner Bros.
- Islands of Nyne - Define Human Studios
- Justice -NetEase
- JX3 -Kingsoft
- Mechwarrior 5: Mercenaries - Piranha Games
- PlayerUnknown’s Battlegrounds - PUBG Corp.
- Remnant: From the Ashes - Arc Games
- Serious Sam 4: Planet Badass - Croteam/Devolver Digital
- Shadow of the Tomb Raider - Square Enix/Eidos-Montréal/Crystal Dynamics/Nixxes
- The Forge Arena - Freezing Raccoon Studios
- We Happy Few - Compulsion Games / Gearbox
Detailne však Nvidia opísala využitie v niektorých prichádzajúcich hrách, kde čím sú hry vzdialenejšie od vydania, tým viac funkcii pridávajú.
Shadow of the Tomb Raider - ray tracované tiene
Shadow of the Tomb Raider použije raytracing na renderovanie všetkých tieňov. Tiene tak budú dynamicky prepočítavané, realtimeové a ponúknu ako selfshadowing, tak polopriesvitné tiene a vďaka tomu vytvorí scény aké sme doteraz ešte nevideli.
Battlefield V – ray tracované reflekcie
Battlefield V sa bude sústrediť na odlesky a teda teraz v každom lesklom povrchu uvidíte realtime odrazy okolitých scén. Už to nebude len prepočítaný obrázok, ale skutočná scéna odohrávajúca sa aj mimo renderovaného obrazu.
Metro Exodus – ray tracovaná Globálna illuminácia a Ambient Occlusion
Metro sa na to pozrie zase z inej strany a to zapracuje realtimeové globálne nasvietenia scén a slnko a mesiac môžu realisticky nasvietiť scény s tým súvisí aj raytracingové Ambient Occlusion. Už to nebude musieť byť fake naemulované, tmavé miesta v budovách a miesta okolo objektov tak budú skutočne tmavé.
Control – Ray Tracované reflekcie, Diffuse GI a kontaktné tiene
Control skombinuje raytracované odlesky, pridá difúzne globálne nasvietenie a kontaktné tiene. Veľmi dobre sa to hodí do ich kancelárskych priestorov budovy, kde tak bude všetko vyzerať reálnejšie a tak ako by to skutočne do miestnosti pasovalo. Remedy tu použije raytracing na vytvorenie kontaktných tieňov, ktoré sa tak presne previažu s objektami.
Atomic Heart - Ray Tracované tiene, Ambient Occlusion a reflekcie
Atomic Heart tiež ponúkne široké využitie raytracingu a teda ako tiene, tak reflekcie a aj Abient Occlusion. Užijeme si tak hlavne tiene, ale aj odrazy, napríklad hra bude mať prvé zakrivené zrkadlo, ktoré vďaka raytracingu bude reálne fungovať. Pri predchádzajúcich technikách to nebolo možné.
Assetto Corsa Competizione – Ray Tracované reflekcie, tiene a a Ambient Occlusion
Rovnaké techniky použije aj Assetto Corsa, ktorá bude teraz na Unreal engine 4. Ten má tieto techniky už zapracované a môžeme čakať, že ich bude používať stále viac hier. tu bude zaujímavé hlavne renderovanie reflekcii v zrkadlách, ktoré budú už plne realtimeové a verné.
MechWarrior 5: Mercenaries - Ray Tracované tiene, Ambient Occlusion a reflekcie
Rovnaká ponuka bude aj v Mechwarriorovi 5, kde si užijeme temnú atmosféru s parádne nasvietenými mechmi, ich reflekciami na okolí a vernými tieňmi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 424
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Analýza grafiky a výkonu Stalkera 2 na PC a Xbox Series X a S 129 zobraziť viac článkov >