Gamescom 2018: Battletech sa dočká rozsiahleho DLC |
Paradox Interactive do svojej hry Battletech prináša pravidelne rôzne aktualizácie zdarma. To bude pokračovať aj naďalej, no už na jeseň tohto roka do hry príde aj platené DLC s množstvom obsahu.
Zo stánku Paradox Interactive na tohtoročnom Gamescome sme vám už priniesli informácie o pripravovanej konzolovej verzii Stellaris. Ešte väčšie novinky sa ale týkajú ich ťahovej stratégie Battletech. O všetkom sme sa mali navyše príležitosť porozprávať priamo s tvorcami.
Najskôr nám ukázali niekoľko pripravovaných aktualizácii, ktoré budú dostupné pre všetkých hráčov. Môžete sa tak tešiť na nové schopnosti pre vašich mechov, pričom najzaujímavejšou je schopnosť flush. Tá vám umožní rýchlo schladiť svojho mecha, no na oplátku utrpí malé poškodenie. V novembri sa zasa dočkáme kariérneho systému. Všetky takéto aktualizácie majú byť naďalej zdarma.
Najväčšou novinkou je ale pripravované DLC. To bude už platené, cena bude 19,99EUR a hlavným prídavkom sú Flashpointy. Tie budú predstavovať krátke príbehové úseky, ktoré prejdete behom asi 3 hodín. Užijú si ich tak hráči, ktorí nemajú čas na dlhú kampaň, no chcú absolvovať nejaký zaujímavý scenár na 1-2 posedenia. Zároveň však popri hlavnej kampani poskytnú ďalšie zaujímavé príbehy z pestrého univerza. Majú byť sčasti procedurálne generované, no autori si na tomto systéme dali záležať a nemalo by teda ísť o žiaden generický obsah. Navyše sa ich ponuka bude časom meniť a zakaždým vás tak budú čakať čerstvé úlohy,
Rozhodnutia z jedného Flashpointu sa môžu prejaviť v ďalšom. Budete mať napríklad za úlohu prenasledovať dvojicu nebezpečných bratov, no jeden vám vykĺzne. Jeho osud bude pre vás záhadou, ktorú možno rozlúsknete v niektorom z ďalších Flashpointov. Môžu nastať aj ďalšie nečakané udalosti, kedy budete z jednej misie ihneď povolaní na ďalšiu, bez toho, aby ste mali príležitosť opraviť svojich mechov. Neistota z budúcnosti a pocit prichádzajúcej vojny sú hlavnými motívmi a autori nás s nimi tak chcú pripraviť na niečo väčšie.
Každý Flashpoint bude vlastne sústavou rôznych menších misií, ktoré na seba nadväzujú. Predtým, než takýto kontrakt akceptujete, budete vidieť jeho približnú dĺžku, kde krátka predstavuje asi 2-3 misie, stredná okolo 5 a dlhá 7 a viac. Zaujímavosťou bude aj tonážne obmedzenie. To ovplyvní počet mechov, ktorých si so sebou budete môcť zobrať a autori sa tak aj nepriamo snažia podporiť hráčov v používaní ľahkých a stredných mechov. Majú totiž pocit, že boli doteraz v hre prehliadané. S tým súvisí aj trojica nových mechov. Cyclop bude assault mechom, Crab stredným. Najžhavejším prídavkom je Hatchetman, čo bude mech špecializovaný na boj zblízka. Čaká aj nový typ cieľu misií - turret acquisition. Zadaním bude rozmiestniť mechov na vopred určené miesta a to následne aktivuje špeciálnu udalosť, napríklad lúč z neba. V neposlednom rade prichádza aj nový džungľový bióm, ktorý bude vizuálne farebný a vďaka hustému porastu ponúkne nové strategické možnosti.
Ako vidíte, pripravované DLC je doslova natrieskané obsahom. Navyše je sympatické, že autori budú budúce aktualizácie zdarma poskytovať všetkým hráčom, bez ohľadu na to, či vlastnia DLC. Celkovo sme z ich rozprávania cítili, že hru vyvíjajú s veľkou láskou a zážitok hráčov je pre nich prvoradý.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 290
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Harebrained Schemes Štýl: Stratégia / Taktická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|