Optimalizačný proces Cyberpunku 2077 začal na štarte vývoja, hardvér hru nebude obmedzovať |
Týmto spôsobom tím premýšľal už od začiatku, ako implementovať funkcie, medzi ktoré patrí napríklad globálne nasvietenie bez toho, aby hru obmedzoval aktuálny hardvér.
Cyberpunk 2077 sľubuje, že bude jednou z najlepšie vyzerajúcich hier, ktoré kedy vyšli. CD Projekt Red s hrou zaujal zaujímavý vývojový prístup, kedy začal optimalizačný proces hneď na začiatku vývoja. Ten sa totiž vo väčšine prípadov robí až v druhej polovici, resp. na konci. Vedúci animátor Maciej Pietras potvrdil, že proces optimalizácie sa začal na začiatku vývoja. Týmto spôsobom tím premýšľal už od začiatku, ako implementovať funkcie, medzi ktoré patrí napríklad globálne nasvietenie bez toho, aby hru obmedzoval aktuálny hardvér.
V štúdiu dokonca neexistuje ani jeden koncept hry, ktorý by autori skrátka nemohli urobiť kvôli hardvérovým obmedzeniam:
„Oh nie, taký koncept tu nemáme. Vlastne od začiatku vieme, že sme vyvíjali hru pre PC, PS4 a Xbox One. Proces optimalizácie sme začali na samom začiatku. Takže to, čo ste pravdepodobne videli poháňať demo, bol počítač s niečim ako i7 a 1080ti. Nejedná sa o žiadne astronomické špecifikácie. V podstate je to preto, že už od začiatku myslíme na optimalizáciu, ako funguje streaming, ako zvládať globálne nasvietenie bez toho, aby nás limitovalo CPU alebo GPU. Skutočnosti, ktoré sme zistili, boli zobraté do úvahy hneď na začiatku a optimalizovali sme ich.”
Pietras tiež potvrdil, že doteraz tím nemal žiadne problémy s implementáciou funkcií, takže hardware pravdepodobne nebude obmedzovať hru:
„Viete, že pracujeme na Red Engine, ktorý stále zlepšujeme. Viete, že vždy nájdeme nové spôsoby využitia nových technických vlastností, ktoré urýchľujú prácu a pokiaľ ide o optimalizačnú časť, máme šikovných programátorov, ktorí na nej odhodlane pracujú. Jednoducho preto si nemyslím, že by sme dosiahli bod, ktorý by hru obmedzoval z hľadiska hardvéru. Bod, pri ktorom by sme povedali, že na základe hardvérových požiadaviek budete na hru potrebovať príliš drahý počítač. To sa nám ešte nestalo. To, čo sme ukázali v deme, bežalo v reálnom čase, na bežne dostupnom hardvéri, takže tu nie je nič, čo by sme sa snažili skryť.”
Cyberpunk 2077 očakávame budúci rok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 69
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: CD Projekt / CD Projekt Red Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|