Nový Unreal engine sa už varí

pridal spacejunker 26.1.2004 o 11:15 pod hry
HRY > NOVINKY >

Kedysi sa viedli nikdy nekončiace debaty, ktorý engine je lepší, krajší apod, Quake vs Unreal. S príchodom prvých obrázkov na Doom III bolo všetko rozhodnuté a všetky zraky sa upreli na tento projekt s neuveriteľnými tieňmi a detailnými postavami. Týmto smerom sa rozhodli ísť aj tvorcovia Unreal 2 (Epic). V diskusnom fóre na Beyond Unreal rozpráva Tim Sweeney o nových technológiách použitých v pripravovanom Unreal engine. Predovšetkým sa chcú zamerať na realitu v najväčšej možnej miere do posledného pixelu. Každý jeden objekt bude vrhať svoj tieň, tie však nebudú mať ostré hrany, ale budú rozmazané, samozrejme pri realtime renderingu. Každý objekt bude okrem RGB obsahovať aj normálovú a secular textúru, čo zvýši detailnosť jednotlivých objektov. Prvá hra postavená na tomto engine by sa mala objaviť do dvoch rokov, pričom hráči budú mať oveľa výkonnejšie počítače ako teraz. Podľa tvorcov výkon dnešných PC nepostačuje na plynulý chod nového enginu (som zvedavý na hardvérové požiadavky).





Páči sa mi!






na

+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Kupon ps5 (0)
Zdravim, koupil jsem na internetu kod do ps peneze...
|Lies of p (2)
Mam cez game pass lies of p pc stiahnutiu češtinu...
|Soundbar-pc (6)
čafte používate niekto soundbar k pc? repro 2.1 so...
|Cpu a gpu - dobra cena (7)
Ahojte, Chcel som sa pred kupou poradit s vami o...
|Indiana jones - error 0x800700... (5)
Má niekto problém pri sťahovaní Indiana Jones z ga...
|Svet, ukrajina, vojny ... (31008)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk