PlatinumGames pracujú na hre, aká tu ešte nebola |
Rok 2019 bude pre známe japonské štúdio veľmi dôležitý a chcú sa tiež viac osamostatniť od vydavateľov
Už dlhšie vieme o tom, že známe japonské štúdio PlatinumGames pripravuje veľké zmeny na tento rok a spolu s tým aj niekoľko nových titulov, ktoré ešte stále neoznámili. Viac k tomu teraz prezradil Atsushi Inaba, ktorý v štúdiu pôsobí ako producent a výkonný riaditeľ. Zopakoval, že rok 2019 je pre nich veľmi dôležitý. Firma bude ťažiť z nových prístupov v biznise a aj dizajne. Chcú tým vybudovať nový základ pre svoju spoločnosť a Bayonetta 3 bude hrou, ktorá už zažije zmeny v procese dizajnovania.
Inaba nechcel prezradiť, koľko titulov ešte oznámia, no povedal aspoň to, že sa práve nachádzajú v strede dizajnovania niečoho, čo tu ešte nikdy predtým nebolo. Vie, že to vývojári hovoria často, no naozaj pracujú na niečom úplne inom a nič takéto nikto predtým nedizajnoval, z čoho sú nadšení. Viac o tomto tajomnom projekte nevieme, no je možné, že je to rovnaký titul, o ktorom Inaba už v minulosti prezradil, že obráti akčný žáner hore nohami.
To však nie sú jediné zmeny. Už dlhšie vieme o snahách štúdia, ktoré vedú k tomu, aby sa viac osamostatnili. Za 12 rokov priniesli mnoho kvalitných hier najmä v akčnom žánri, no značky im nezostávajú. Nier: Automata, jeden z ich najúspešnejších projektov, patrí Square Enix. Dokonca aj nový Astral Chain pre Switch bude patriť Nintendu. Z tohto kruhu chcú uniknúť dvomi úplne novými značkami, ktoré budú celé vlastnené štúdiom a ani jednu z nich ešte neoznámili.
Toto by malo štúdio umožniť väčšiu slobodu v rozhodovaní o smerovaní hier, vrátane pokračovaní. V prípade niektorých hier by totiž veľmi radi pracovali na pokračovaniach, no nemôžu, ak nevlastnia značku a nechce to jej majiteľ. Práve Bayonettu uvádza ako príklad, kde museli investovať veľa času a energie na to, aby mohli robiť na pokračovaniach. Self-publishing vidí ako cestu k tomu, že môžu robiť vlastné značky a s nimi čokoľvek, čo len chcú. Nevylučuje však, že týmto úplne upustia od partnerstiev s vydavateľmi, len budú mať viac možností.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >