TOCA Race Driver 2 bude mať reálne deštrukcie |
TOCA Race Driver 2 bude využívať revolučný deštrukčný engine Terminal Damage, vyvinutý na základe pozorovaní reálnych kolízií počas závodov. Jazdné vlastnosti každého z 35 vozidiel budú ovplyvnené poškodením, každý jeden škrabanec alebo zlyhanie niektorej časti vozidla sa bude prejavovať. Každé vozidlo v hre bude mať 1000 deformačných bodov a zrážky sa budú prerátavať v reálnom čase, plechy sa budú ohýbať, sklo bude praskať a plast vybuchovať. Všetky odpadnuté časti vozidla zostanú ležať na trati! Zrážky, zlyhanie častí vozidla budú sprevádzané patričným zvukovým efektom, pri absolútnej deštrukcii hra končí a hráč bude musieť celú trať prejsť znovu. TOCA 2 ponúka najširší záber závodov áut pokrývajúci 15 rozličných štýlov (V8 Supercars, Rally Cross, Super Truck Racing alebo Ice Racing) v 31 šampionátoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- AMD oficiálne predstavilo RX 9070 a 9070XT grafické karty 252
- RECENZIA: Tomb Raider IV–VI Remastered 37
- VIDEO : Shrek 5 - filmový teaser 57
- Sony oficiálne znižuje cenu PlayStation VR2 40
- Kingdom Come: Deliverance II dostal mod vylepšujúci nasvietenie 82
- Marcové hry 40
- Assassin's Creed Shadows bol leaknutý, dávajte si pozor na spojlery 49
- EA vydalo zdrojové kódy na Command & Conquer hry, pridalo Workshop podporu a na St 27
- Fable bolo odložené na rok 2026 104
- PS Plus dostane v marci Dragon Age: The Veilguard, Sonica a Ninja korytnačky 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Codemasters / Codemasters Štýl: racing | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|