Trocha sme si pozreli plnú verziu hry Conan: The Dark Axe, a po dvoch hrateľných demách sú skúsenosti trocha odlišné, predovšetkým vidíte prestrihové animácie, ktoré oživujú hrateľnosť a po pár leveloch môžem prehlásiť, že sa budete presekávať nepriateľmi práve kvôli ingame animáciám. Samotná hra začína neuveriteľne dlhým introm, ktoré pokračuje po zvolení New Game. Na výber sú tri obtiažnosti, s ktorých najľahšia je prechádzka ružovým sadom. Hra začína vysoko v horách kam sa Conan vybral po stopách jazdcov, ktorí vyplienili jeho rodnú osadu, po zabití pár divých zvierat a samotných jazdcov hra začína naberať na obrátkach a na scénu začínajú vyskakovať kostlivci, rôzne červy alebo domorodci. Za každého zabitého nepriateľa dostávate skúsenostné body, ktoré môžete investovať do nákupu kombo úderov a naučiť sa nové pohyby. Hra je rozdelená na kapitoly a tie ďalej na kratučké levely, ktoré svojou rozsiahlosťou pripomínajú väčšie arény. Cesta vždy vedie od jedného konca na druhý, medzitým sa môže vyskytnúť rádoby logická hádanka, hľadanie kľúča a pod. Kvalitu grafiky ste mohli posúdiť už v dvoch hrateľných demách, pre tých ktorí nemali to štastie, je jednoduchá so zmyslom pre detail, na mapách sa nachádzajú predmety, ktoré môžete roztrieskať na márne kúsky. Dojem po pár odohraných leveloch je ako keby som hral nejakú konzolovku, kamera si robí čo chce, niekedy nemôžete využiť freelook (je zamknutý), navyše sa nepriatelia ako keby báli hlavnej postavy a občas sa zaseknú do neviditeľných stien. Na finálne hodnotenie si však budeme musieť počkať v recenzii, zatiaľ si môžete stiahnuť hrateľné demo alebo si pozrieť obrázky. Podľa posledného interview venovanému tomuto titulu už Cauldron zahájil práce na pokračovaní. Finálny verdikt 79% si odniesol Conan v dnešnej recenzii na Tiscali.