RPGdot zverejnilo zaujímvé interview na Conana, prichádzajúcu akčnú adventúru od slovenského Cauldronu. Interview sa spomína že hra sa vyvíja už jeden a pol roka a momentálne na nej pracuje 30 ľudí plus 30 ďalších na hudbe, zvukoch a ďalších veciach. Hra je práve v aplha verzii a autori optimalizujú levely, scripty a dokončujú animácie v leveloch. Z detailov hry sa spomínajú RPG parametre kde si budete môcť upgradovať svoje skill pointy a to už bojové alebo nebojové. Z bojových budete postupne získavať stále nové typy útokov a komb, ktorých bude cez 30. Nebojové skilly sú potom na regenerovanie staminy, zdravia, reflexy a koncentráciu. Zbrane budú zamerané na boj z blízka a bude ich okolo 20, budú to hlavne rôzne druhy mečov a sekier. Do príbehu sa dostávate práve v čase keď sa conan vracia do dediny svojho strýka a zisťuje, že celá dedina bola vyhladená so zemou a všetci obyvatelia sú mŕtvy. Následne sa vyberáte za stopami záhadného Vulture Cultu, ktorý by to mal mať na svedomí. Budete ich prenasledovať cez Pictenlandský les, prístavné mesto Kordava, cez Stygianské púšte, temné džungle Darfaru až do srdca gigantického vulkánu. Hre nebude chýbať ani multiplayer kde sa v arénach stretne 16 typov hrdinov a zabojujú si spolu v rôznych módoch na 16 mapách. Viac nájdete v interview a hru si vychutnáme už na vianoce.