Analýza hry Control na konzolách a PC |
Digital foundry už zanalyzovalo Control ako na konzolách tak aj na PC a hlavne na starých konzolách má hra dosť veľké problémy. Hra funguje na podobnom systéme ako Quantum Break a teda s rekonštrukciou obrazu, ktorý zvyšuje základné rozlíšenie, za cenu malého rozmazania.
Na Xbox One hra natívne renderuje v 720p, na PS4 v 900p, na PS4 Pro v 1080p a Xbox One X v 1440p, pričom finálne rozlíšenie vyzerá o stupeň vyššie, teda pri Xbox One X ako v 4K. Hra vyzerá veľmi dobre hlavne vďaka materiálom, reflekciám, ktoré aj bez raytracingu na konzolách vyzerajú dobre sú o krok vpred oproti štandardným screen space reflekciám. Pridáva sa aj kvalitne zapracované nasvietenie a aj parádna deštrukcia
Problém však je s framerate, síce na Xbox One X ide hra plynule na 30 fps, ale môže miestami pri explózii na chvíľu spadnúť k 20 fps, PS4 Pro padá častejšie a niekedy aj na dlhšie pod 20 fps, a Xbox One a PS4 pro majú veĺmi radi oblasť pod 20 fps,Xbox One pri bojoch padá aj k 15 fps, PS4 aj k 10 fps.
Je to až zvláštne, že Remedy to vydalo v takomto stave. Možno stačilo na slabších konzolách znížiť ďalšie nastavenia. V každom prípade, ak hru chcete hrať tak najlepšie na vyšších konzolách, alebo potom na PC.
Zatiaľ čo vizuál je parádny aj na konzolách, na PC priam exceluje, hlavne ak si zapnete aj raytracing. Digital Foundry bližšie opísalo jednotlivé efekty a aj ich dopad na vizuál hry. Pritom je to najkvalitnejší raytracing v hrách doteraz a to aj oproti Battlefieldu V. Totiž raytracing tu môže pri maximálnom nastavení fungovať na každý jeden pixel rozlíšenia a teda aj odlesky sú úplne presné, nie rozmazané. Battlefield ide len do 40% rozlíšenia.
Čo sa týka výkonu z raytracingom na maxime viete s RTX2080ti ísť v 60fps v 1080p s DLSS. DF pridáva aj zaujímavé tipy ako zvýšiť framerate a neprísť o kvalitu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 406
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: 505 Games / Remedy Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|