Control s odomknutým framerate ukazuje rozdiely vo výkone grafiky Xbox Series X a PS5 konzol |
Foto režim umožňuje odomknúť 30 fps framerate lock pri ray tracingu v Controle a Digital Foundry sa bližšie pozrelo na rozdiely, ktoré sa vtedy ukážu medzi konzolami.
V zásade čisto Xbox Series X sa väčšinou pohybuje medzi 50-60 fps, PS5 medzi 40-50fps. Niekde je ten rozdiel aj 40%, napríklad 42 fps proti 58 fps, ale niekde aj 1 fps. Záleží od scény a záťaže CPU a GPU, kde CPU viditeľne v jednej oblasti obe konzoly sťahuje k 30 fps.
DF rozmýšľa, či by Xbox Series X nemohol dostať aj 60 fps ray tracing režim so zníženým rozlíšením napríklad na 1080p, keďže sa väčšinou pohybuje medzi 50-60 fps. Záleží však, ako to celé vedia zaťažiť boje.
Páči sa mi! (+6)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 179
- Alza spustila nové zľavy 26
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 253
- Detaily k 89 miliónom Steam účtov sú na darknete na predaj 31
- GTA IV port možno príde tento rok 59
- Activision žaluje tvorcov toxického cheatovacieho softvéru pre Call of Duty 68
- Epic spustil Mega výpredaj a rozdáva Dead Island 2 27
- RECENZIA: The Precinct 11
- HBO znovu premenovalo streamovaciu službu MAX 66
- Doom: The Dark Ages dostal recenzie 50 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: 505 Games / Remedy Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|