Hitman: Contracts bude temnejší |
Server Gamespy zverejnil denník vývojára (Peter von Listow, dizajnér postáv, IO interactive) k pripravovanému titulu Hitman: Contracts. Začiatok článku patril histórii venovanej predchádzajúcim dvom dielom a rýchlemu napredovaniu vývoja tretieho dielu, kvôli dôkladnému manažmentu tímu a jeho rozdeleniu na menšie skupinky. Hitman: Contracts bude temnejší než jeho predchodcovia, predošlé dva diely využívali svetlé farby a lokácie ako z pohľadníc: vily, luxusné hotely, mrakodrapy. V Contracts sa deň stal nocou, autori pridali nepríjemné počasie, hustý dážď a snehové búrky (viď screenshoty). Začiatok hry je situovaný do hotelovej izby v európskej metropole. Náš obľúbený zabijak je zranený a nadopovaný liekmi proti bolesti, všetky levely, ktoré si zahráte, sú reprodukciou hitmanovej mysle. Z hľadiska hrateľnosti sa upravili mapy, sú väčšie, viacej variabilné. Exituje niekoľko ciest k cieľu, dnu/von z budov sa môžete dostať viacerými spôsobmi. Prechádzať hru môžete ako tichý zabijak, alebo s veľkou zbraňou a hlučnou streľbou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 92
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Článok: Xiaomi 15 Ultra 57
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 42
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- RECENZIA: Chains of Freedom 0 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 Xbox Vývoj: Eidos Interactive / IO Interactive Štýl: Akcia / Taktická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|