Prvé detaily o možnostiach Age of Empires 4, pribudnú hradby a aj väčšie rozdiely medzi národmi |
Age of Empires 4 posunie túto strategickú sériu do modernej doby.
Prvé detaily okolo Age of Empires 4 sa už objavujú. Microsoft hru včera predstavil prvým trailerom a tentoraz bude umiestnená do stredoveku. Nakoniec je to aj očakávaná éra, keďže pôvodne plánované modernejšie vojny okolo druhej svetovej vojny by neboli tak zaujímavé a oslovujúce pre masy.
Hlavne čo autori chcú v novom Age of Empires 4 zmeniť budú veľké zmeny medzi národmi. Bude ich tak menej, ale hrať sa za ne bude úplne inak. Nie ako v predošlých hrách, kde niekedy boli zmeny len kozmetické. Napríklad Angličania budú mať podobný štýl hrateľnosti ako v Age 2, ale napríklad Mongoli budú mať inú hrateľnosť a stratégie. Angličania si budú zakladať na vybudovaní infraštrukúry hneď od začiatku, Mongoli budú môcť rushovať. Každá zo strán bude mať znovu aj svoje špeciálne jednotky. Celé to bude podobné ako rozdielne rasy v Starcraft 2. Dôležité však bude veľmi dobré vyváženie každej rasy pre multiplayer. Pričom čím viac ich je, tým to je komplikovanejšie.
Ako z traileru vidieť, zameranie bude aj na hradby a teda čím lepšie opevníte svoje mesto, tým väčšiu výhodu budete mať proti nepriateľom. Tí však môžu útočiť na hradby, používať rôzne stroje na ich ničenie alebo preliezanie. Na druhej strane vás môžu obliehať a odrezať vás od zásob.
Autori nechcú príliš odbočovať od zavedeného štýlu ovládania a mechaník z Age of Empires 2 a znovu ponúknu štyri zdroje surovín - jedlo, drevo, kameň a zlato, ako aj postupné prechádzanie štyrmi dobami. Tieto doby budú teraz časovo rozšírené oproti AOE2, ktorá bola postavená rovnako do stredoveku.
K tomu môžeme čakať masívne armády jednotiek na mapách a to ako v single, tak aj multiplayeri, pričom bude možná hra 8 hráčov. Singleplayer pre zmenu prinesie historické kampane za historické postavy, ktoré budete sprevádzať na ich ceste. K tomu pridajú aj detailné a autentické prostredia.
Celé to bude len začiatok, kde Age of Empires 4 považujú za reštart série, od ktorého sa budú ďalej odrážať do ďalších ér a to ako v rozšíreniach, tak aj pokračovaniach. Nakoniec naznačujú, že pripravili niekoľko veľkých vecí, ktoré zatiaľ hráči v Age hrách alebo RTS tituloch nevideli. Postupne všetko odhalia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 225
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Novembrové hry 27
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Relic Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|