Cold War nové informácie |
Server PCGameworld zverejnil interview o pripravovanej stealth akcii Cold War od českého tímu Mindware Studios. Hlavná postava Razor Kain je investigatívny novinár na voľnej nohe, ktorému sa rutinná reportáž v Rusku premení na pravé peklo. Jeho osobné veci mu boli odobrané, potom bol zbitý do bezvedomia a nakoniec bol vhodený do politického väzenia KGB. Príbeh je mixom fikcie a určitej dávky reality, medzi najdôležitejšie okamihy v hre patrí boj za perestrojku a výbuch atómovej elektrárne v Černobyle, v ktorom mal prsty aj náš hrdina. Razor nie je žiaden špičkový agent s najlepším vybavením, ale obyčajným človekom s trocha bujnou fantáziou, ktorý dokáže improvizovať v akýchkoľvek podmienkach. Jeho zbraňou budú predmety v prostredí a ich kombinovanie medzi sebou. Napríklad z plastovej fľaše môže vytvoriť tichú, jednorázovú zbraň. Autori sa snažia minimalizovať počet logických hádaniek a viacej sa sústrediť na problémy a ich alternatívne riešenie. Do miestnosti zavretej zvnútra a s nepriateľom sa môžete dostať hrubou silou a streľbou, takto však prilákate pozornosť aj ostatných stráži. Ďalšie riešenie spočíva v eliminovaní stráže cez ventilačnú šachtu, zazvonením na zvonček a položením pred dvere pascu alebo útokom na psychiku neustálym vyzváňaním. Nepriatelia sa budú prispôsobovať vašej akcii, ak príliš strieľate, pritvrdia a pošlú na vás posily. Takýmto spôsobom bude možné prechádzať jednotlivé úrovne iba s veľkými problémami. Stráže začínajú sliediť pri objavení niečoho podozrivého. Civilisti (bonzáci) hlásia neobvyklé aktivity vojakom a tí sa vás snažia zabiť. Ak nebudete opätovať paľbu alebo utekať pred nimi, budú sa schovávať a až potom páliť. Oveľa tvrdším orieškom je jednotka Specnaz. Majú na sebe helmy, nepriestrelné vesty a niektorí majú aj nočné videnie. Jednou z najzaujímavejších inovácií je používanie špeciálneho röntgenového zariadenia, ktoré umožňuje pozerať sa cez prekážky (steny), zahrievať predmety (hasiaci prístroj) alebo mozgy nepriateľov. Cold War je postavený na multiplatformovom in-house engine nDjini, ktorý dokáže mimo Xbox a PC bežať aj na linuxe. Pred samotným vydaním (PC Q4 2004, Xbox Q1 2005) by malo byť uvoľnené hrateľné demo, zatiaľ sa o tejto možnosti uvažuje. Pre Xbox sa plánuje sťahovateľný obsah (Xbox Live!) v podobe 2-3 hrateľných misií.
Na túto sobotu (17.7.) naplánovali autori Mindware Studios uzavretý betatest, na ktorý sa môžete prihlásiť tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: DreamCatcher Games / MindWare Studios Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|