Sony si patentovalo nový Dualshock 4 ovládač, v ktorom pridáva dve programovateľné tlačidlá |
Sony nedávno ohlásilo príchod dvoch doplnkových programovateľných tlačidiel pre štandardný Dualshock gamepad a teraz si spravilo patent rovno s pridanými tlačidlami.
Sony v novom patente pridáva k pôvodnému Dualshocku 4 dve ďalšie tlačidlá. Dizajn ostáva nezmenený, má aj úplne rovnako rozložené tlačidlá, jedine zadná strana ovládača je miesto, kde sa ukazujú výraznejšie rozdiely. Presnejšie, na zadnej strane sú dve nové tlačidlá, ktoré sa zdajú byť programovateľné tak, aby vykonávali funkcie ostatných tlačidiel na ovládači.
Aj keď na patente sú nové tlačidlá umiestnené priamo z druhej strany pod analógovými páčkami, je tu zmienka o tom, že by sa mohli presúvať na iné miesta. To by mohlo buď znamenať, že ovládač bude nejakým spôsobom prispôsobiteľný alebo len to, že vo finálnej verzii produktu môžu byť tieto tlačidlá nakoniec umiestnené inde.
Myšlienka umiestniť prispôsobiteľné tlačidlá na zadnú stranu gamepadu nie je nová. SCUF gamepady pre PS4 aj Xbox One Elite gamepady majú na zadných stranách prispôsobiteľné tlačidlá, Sony dokonca prinesie príslušenstvo pre Dualshock 4, ktoré takisto pridá dve programovateľné tlačidlá pre starší gamepad.
S prihliadnutím na tento nový patent je teda možné, že Sony chce pomocou tohoto príslušenstva zabezpečiť kompatibilitu starších Dualshock 4 gamepadov s nadchádzajúcou konzolou. Na druhú stranu, to že bol nový ovládač patentovaný neznamená, že ho nakoniec v tejto podobe pri novej konzole uvidíme, alebo že dve spodné tlačidla sa stanú štandardom v základnej vezii gamepadu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 324
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >