Nvidia predstavila Variable Rate Supersampling funkciu pre VR |
Nvidia na CES predstavila ako nové zariadenia, tak aj novú funkciu pre zrýchlenie grafiky vo virtuálnej realite, bude to VRSS funkcia.
Nvidia na CES predstavila ako nové zariadenia, tak aj novú funkciu pre zrýchlenie grafiky vo virtuálnej realite, bude to VRSS - Variable Rate Supersampling funkcia. Tá vo VR umožní získať kvalitnejší obraz pri rýchlejšom framerate. Funkcia totiž bude kvalitnejšie renderovať strednú časť obrazu, zatiaľ čo okrajové časti budú renderované štandardným systémom.
Na strednú časť aplikujú 8x supersampling, čím sa získa čistý obraz bez preskakujúich pixelov, pričom systém to spraví len vtedy, ak GPU nie je preťažené a automaticky sa prispôsobí záťaži.
VRSS nemusí priamo podporovať samotná hra, aj keď musí byť v DX11, alebo musí mať forward renderer, ktorý podporuje MSAA. Nvidia už otestovala niektoré z hier a funguje to napríklad na:
Battlewake
Boneworks
Eternity WarriorsTM VR
Hot Dogs, Horseshoes and Hand Grenades
In Death
Job Simulator
Killing Floor: Incursion
L.A. Noire: The VR Case Files
Lone Echo
Mercenary 2: Silicon Rising
Pavlov VR
Raw Data
Rec Room
Rick and Morty: Virtual Rick-ality
Robo Recall
SairentoVR
Serious Sam VR: The Last Hope
Skeet: VR Target Shooting
Space Pirate Trainer
Special Force VR: Infinity War
Spiderman: Far from Home
Spiderman: Homecoming – Virtual Reality Experience
Talos Principle VR
The Soulkeeper VR
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 416
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 29 zobraziť viac článkov >