Microsoft bude vydávať hry na Xbox One ešte rok po vydaní novej Xbox Series X konzoly |
Microsoft porozprával viac o svojich plánoch vydávania titulov. Neplánuje exkluzivity k vydaniu Xbox Series X.
Microsoft naplánoval vydávanie titulov a podporu aktuálnej generácie. Matt Booty z Microsoftu rovno hovorí, že nasledujúce dva roky budú ich hry vychádzať aj na aktuálne Xbox One konzoly.
"Náš obsah, ktorý vyjde v priebehu nasledujúceho roka až dvoch rokov bude ako pre PC, tak aj na staršie aj novšie Xbox zariadenia. Chceme sa ubezpečiť, že ak niekto teraz investuje do Xbox One, spravil dobrú investíciu a my sa mu zaviažeme dodávať obsah."
Nebudú tak rovno vyvíjať exkluzivity čisto pre novú konzolu, ale zároveň si na jej vydanie pripravia veľké značky, ktoré využijú jej možnosti.
"Naším prístupom je vybrať jednu alebo dve značky, na ktoré sa zameriame a zaistíme, že pri vydaní konzoly využijú všetky nové funkcie.
Spravíme to pri Halo Infinite, čo je veľká príležitosť. Je to prvýkrát za posledných 15 rokov, kedy budeme mať Halo titul pripravený na vydanie novej konzoly. A tím sa určite pripravuje na využitie výhod Xbox Series X konzoly."
Halo Infinite bolo už potvrdené ako launch titul, uvidíme, či tam ešte pridajú k vydaniu Forzu, alebo inú značku.
Podobne budú prvý rok a eventuálne aj dva aj ostatné firmy vydávať hry aj na starú a novú generáciu, keďže predaje novej generácie sa vybudujú len postupne. Tu zároveň budú porty jednoduché, keďže medzi generáciami ostáva PC architektúra a bude to len akoby nastavovanie nižších a vyšších detailov a rozlíšení do jednotlivých verzií. Plus pridávanie funkcií na nové možnosti novej konzoly. Napríklad raytracing, alebo lepšie využitie SSD na cachovanie a streaming.
Matt dodáva, že ich zameranie je na tri veci a to musia dodať veci, ktoré sľúbia, musia zaistiť vysokú kvalitu, aby mohli byť na hry hrdí ako oni, tak aj fanúšikovia. Nakoniec musia pokračovať v budovaní postáv, príbehov a svetov krížom cez generácie, zariadenia a platformy.
Tam majú svety ako Halo, ktoré majú TV seriál, knihy, komiksy a rôzne hry, ale majú aj Minecraft, ktorý je na 23 platformách a aj v školách. Podobne týmto smerom budujú ďalšie značky ako Gears a budú pokračovať v ďalších.
Zároveň už majú nakúpené štúdiá (nehovoria, že už s nákupom skončili), ktoré postupne naberajú ľudí, nabiehajú na vývoj nových titulov a plánujú s nimi vydávať novú hru každé tri, štyri mesiace. Vzhľadom na počet štúdií však nebudú tituly uponáhľavať a ani určovať pevné dátumy. Rovnako im ani nehovoria, čo majú robiť, zaisťujú im zdroje a vývoj nechávajú na nich. Dodávajú, že niektoré štúdiá majú viac tímov a zároveň medzi sebou spolupracujú.
Čo sa týka typu titulov, neriešia, či spravia singleplayer, multiplayer alebo game as service. Pri Game Passe sa tým už nemusia zaoberať. Samotný Game Pass je služba a nemusia sa tak pýtať vývojárov, aký majú finančný plán, aké DLC plánujú ponúkať, aby hra zarobila. Nechajú to na Game Pass.
Majú v ňom napríklad The Outer Worlds, ktorý ponúka 20 hodín singleplayer, ale budú mať aj Bleeding Edge multiplayerovku, ktorá štruktúrou bude vyzerať viac ako free 2 play hra a tiež veľmi dobre padne pre Game Pass.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >