Takže nové pokračovanie vojnovej série Medal of Honor Pacific Assault je už vonku a vyzerá naozaj skvelo, škoda však, že geniálnu kvalitu grafiky a atmosféry sťahujú dolu niektoré nedokončené a nezoptimalizované prvky. Hra určite technologicky a aj efektami prekonáva Call of Duty a aj práve vydaného Men of Valor a nastolila latku znovu o kúsok vyššie, podobne ako to spravil prvý Medal of Honor. Na druhú stranu vysoká technologická úroveň si vyžiadala svoju obeť hlavne v načítavaní ďalších levelov každých 3-5 minút, čo pôjde dosť na nervy, hlavne keď sa level nahráva minútu alebo dve. V hre sa tentoraz dostanete na zatiaľ neobohraný pacifický front, kde si to rozdávajú Amíci s Japončíkmi a všetko samozrejme začína v Pearl Harbour. Tu sa môžete tešiť na naozaj jedinečne prescriptovaný level, kde stovky japonských lietadiel budú útočiť na základňu, kam vy práve prichádzate a v zápale boja sa tam snažíte zorientovať a prípadne aj pomôcť (za guľometom na člne, protilietadlovým kanónom a pomôžete aj raneným v lodi). Predtým si ešte prejdete tiež slušne spracovaný tréning, ktorý sa môže prirovávať k zatiaľ najlepšiemu tréningu vo Vietcongu. Len tu vám váš inštruktor bude rozprávať o bohovi a o tom, ako stvoril mariňáka preto, aby dohliadal na poriadok na svete. Tieto levely boli ešte pekné, ale potom prichádzajú na rad džunglové boje, ktoré sú až príliš zdĺhavé, rozsiahle a prakticky stále také isté. Podobne ako v ostatných MOH hrách aj tu väčšinou chodíte s tímom, ktorí môžete aj základnými príkazmi ovládať. Okrem útočníkov tu nechýba ani medik, ktorí vás na požiadanie vylieči, no maximálne 4 krát za level, takže si treba dávať pozor. AI tímu aj nepriateľov je celkom dobrá, uhýbajú sa, liečia sa medzi sebou a aj bojujú. Nepriatelia však majú jednu chybičku krásy a to spawnovanie často tak meter pred vami, kde sa z ničoho vyrojí tucet nepriateľov. Grafika je jednoznačne fanscinujúca a aj relatívne dosť rýchla, na ATI9800 a 2Ghz mi to išlo stále okolo 40-50 fps na max detailoch. Jediný problém však bol s pamäťou kde 512 MB je vhodné len na medium detaily, na high a veryhigh už potrebujete viac. Hra ponúka aj veľmi slušné efekty boja, kde pribudne motion blur pri dlhom strieľaní, kde sa vám začne všetko rozmazávať, rovnako aj pekný efekt pri vybuchnutí bomby neďaleko od vás alebo zranení. Efekty tak výrazne znásobujú atmosféru a pocit vojny. Celkovo však pekná hra, keby to autori nepokazili dlhým načítavaním, repetívnymi džunglovými levelmi mohlo to mať aj vyššie hodnotenia, teraz sa hra drží tak okolo 80-85%.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >