AUTORI DREAMS: NEVIEME ODHADNÚŤ, ČO SA DÁ S DOSTUPNÝMI NÁSTROJMI VYTVORIŤ |
AUTORI DREAMS: NEVIEME ODHADNÚŤ, ČO SA DÁ S DOSTUPNÝMI NÁSTROJMI VYTVORIŤ |
Pamätáte sa na predstavenie PlayStation 4? Je to už sedem rokov, čo sme na tlačovej konferencii Sony mohli vidieť vôbec po prvýkrát logo PlayStation 4. Teraz síce každým dňom očakávame podobnú udalosť, ktorá nám konečne odhalí ďalšiu generáciu PlayStation, no predsa len sa na moment vrátime k spomínanej konferencii z februára 2013. Na pódiu sa tu totiž objavili aj vývojári z Media Molecule, ktorí nám odhalili svoj prvý projekt. Išlo o hru Dreams, pri ktorej ukazovali prepojenie s pohybovými ovládačmi PlayStation Move a taktiež nám v skratke naznačili, o čom vlastne ich nový projekt bude. Vo februári 2020 si sny môžeme plniť, keďže hra aj po viacerých odkladoch konečne vyšla.
Na našej recenzii Dreams ešte pracujeme, no medzičasom sme pripravili rozhovor s manažérkou pre spätnú väzbu zo štúdia Media Molecule, Alex Perry. V rozhovore sme sa pýtali, pre akú cieľovú skupinu je vlastne hra primárne určená, či vychádza zo série LittleBigPlanet, aký výtvor hráčov ich najviac prekvapil, no taktiež to, aké majú autori plány do budúcnosti.
O Dreams sme počuli prvýkrát pri predstavení PlayStation 4. Aktuálna generácia však má pred sebou posledné mesiace na vrchole pyramídy. Čím ste si za sedem rokov prešli ako štúdio? Aj v súvislosti s práve vychádzajúcou novinkou Dreams.
Museli sme štúdio zmeniť tak, aby zapadlo do toho, čo robíme. Napríklad, náš úžasný tím stojaci za tutoriálmi sme pôvodne nemali. Každý sa musel časom dostať do komfortnej pozície pri vytváraní a vyvíjaní nástrojov popri obsahu. A čo je na tomto naozaj super, je to, že ľudia získavajú nové skúsenosti mimo ich tradičného zamerania, pričom Dreams na jednom mieste kombinuje veľmi veľa rôznych aspektov vytvárania.
PS4
Vývoj: Sony / Media Molecule Štýl: Arkáda
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|