Platinum Games nevylučujú Xbox One verziu remastru Wonderful 101, v ceste sú ale technické problémy |
Verzia pre Xbox One bola dokonca aj v ďalších cieľoch kampane, nakoniec ju ale tesne pred oficiálnym spustením Kickstarteru vypustili
Xbox One verzia bola pôvodne zahrnutá ako jeden z cieľov, ale bola vypustená, keď sa Kickstarter kampaň pre hru oficiálne začala. Dôvodom bolo, že rozdiely medzi Wii U a Xbox One sú príliš veľké a engine by bolo potrebné príliš upravovať.
„Problémom je, že pôvodný engine pre hru nie je ľahké prenášať na Xbox One, tak ako na ostatné systémy. V dôsledku toho sme sa museli vzdať vydania remastru pre Xbox One, “vysvetlil senior viceprezident a dizajnér hry Hideki Kamiya. „Nechcem hovoriť, že sa to určite nikdy nestane. Ak sa spoja správne veci a budeme mať dosť peňazí, možno by to bolo možné, ale je to drahá vec. Chceli sme to urobiť - technické obmedzenia spôsobili, že sme to urobiť nemohli."
Hra ale momentálne nevyzerá, že by mala problém s financovaním. Pôvodným plánom Kickstarter kampane bolo vyzbierať 50 tisíc dolárov, momentálne suma atakuje hranicu dvoch miliónov dolárov a do konca kampane zostáva ešte niekoľko dní. Pritom podľa autorov samotných hra financovanie vlastne ani nepotrebovala. Kickstarter kampaň je pre nich spôsob, ako zistiť samotný záujem o hru a cesta, ako hráčov spojiť a zaujať.
„Toto je hra, ku ktorej sme sa chceli ešte vrátiť, a tak sme si mysleli, že by bolo dobrou príležitosťou spojiť fanúšikov - zjednotiť ich - a zmerať záujem. Takže to v skutočnosti nejde o financovanie, ale o združovanie fanúšikov. “
Hra vyjde na PC, Switch a PS4 22. mája.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 286
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
WiiU
Vývoj: Nintendo / Platinum Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|