Call of Cthulhu šialené detaily |
Po odklade hororovej FPS adventúry Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth sa akoby pod týmto titulom zem prepadla. Ticho pred búrkou (Call of Cthulhu vychádza začiatkom budúceho roka) sa rozhodol prelomiť server gamechronicles.com a spýtal sa Denisa Chenga (producent a hlavný dizajnér) na niekoľko už známych faktov. Call of Cthulhu je silne inšpirovaný štvoricou poviedok od majstra hororu H.P.Lovecrafta a po prvýkrát bude v hernom titule použitá licencia od spoločnosti Chaosium. Hlavná postava Jack Walters končí na začiatku, ako to už vo väčšine poviedok býva pravidlom, v sanatóriu. Jeho myseľ si nevedela poradiť s tým, čo videl a psychicky sa zosypal. A práve psychický stav hrdinu bude najpôsobivejším prvkom Call of Cthulhu. HUD, zdravie, dianie na obrazovke a hudba namiešajú mrazivú hororovú atmosféru. Keďže HUD v hre absentuje, museli autori pristupovať k vizualizácii a používaniu zvukov pri zobrazovaní duševného a fyzického zdravia. Jack pri balansovaní vo vysokých výškach dostane závrat, pri zraneniach sa obraz rozmazáva, zúži sa zorný uhol, pri pohľade na neľudské kreatúry sa mu roztrasú ruky a nebude môcť presne strieľať. Zranenia neliečia voľne porozhadzované lekárničky, ale starostlivé obväzovanie či prikladanie dláh na zlomeniny. Zvuky hrajú rovnakú rolu, Jack čoraz častejšie bude počuť hlasy vo svojej hlave, zalahne mu v ušiach a možno sa dočkáme aj totálneho šialenstva. Únava sa podpisuje nielen na mysli, ale aj na rukách, v ktorých je vždy pripravená zbraň. Pri dlhšom mierení sa zameriavač roztrasie a je nutné nechať údy oddýchnuť. Call of Cthulhu dáva počas prechádzania hráčovi istú dávku slobody. Jednotlivé úrovne, celkovo ich je v hre 16, je možné prechádzať riskantným akčným spôsobom alebo sa spoliehať na zakrádanie a tichý pohyb. Situácie je možné vyriešiť niekoľkými spôsobmi, ako príklad uviedol Denis oslobodenie dôležitej osoby z väzenia. Môžete vojsť a s rachotom vystrieľať policajnú stanicu. Oveľa efektívnejší je vchod cez zadné dvere, vylákanie policajtov a následné oslobodenie. Ľudských nepriateľov veľmi rýchlo nahradia Deep Ones, hybridní humanoidi pochádzajúci z rybárskeho mestečka Innsmouth, samozrejme nebudú chýbať aj iné kreatúry známe z kníh. Inteligencia protivníkov bude vraj na vysokej úrovni, spolupracujú medzi sebou a keď sú v presile dostávajú väčšiu kuráž a útočia agresívnejšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- RECENZIA: Atomfall 17
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Vývoj: Ubisoft / Headfirst Productions Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|