EA si patentovalo systém implementovanej pomoci pri nestabilnom pripojení aj nelineárny Battle Pass |
V prípade nestabilného pripojenia hra nezrovnalosti deteguje a podľa potreby a možností napríklad pauzne
EA si patentovalo dva nové herné systémy. Prvý je automatická detekcia nestabilného pripojenia v hre, kedy hra rozozná sama, že hráč ma nestabilné pripojenie a podľa potreby a príležitosti sa bude snažiť hru zapauzovať alebo iným spôsobom nestabilné pripojenie v multiplayerových hrách kompenzovať. Síce to neznie moc použiteľne v rýchlych FPS akciách, v kooperačných, či ťahových hrách to môže nájsť využitie.
Druhý patent je výrazne zaujímavejší a reálnejší. V novodobých multiplayerových hrách je už bežné, že postupným progresom v Battle Passe (alebo v obdobnom, ináč pomenovanom systéme) za plnenie úloh dostávate postupne a lineárne odmeny napríklad vo forme skinov na zbrane, či zmene hracieho poľa, poprípade vzhľadu postavy. EA si ale patentovalo nelineárny priebeh odmeňovania, kedy si môžete vybrať z viacerých odmien.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >