Microsoft na GDC predstavil Project Acoustics, svoj systém na raytracing zvuku |
Microsoft ponúkol na GDC polhodinovú prezentáciu zameranú na ukážku zvukového raytracingu.
SOFTWARE > NOVINKY >
Microsoft ponúkol na GDC polhodinovú prezentáciu zameranú na ukážku zvukového raytracingu. Ten zapracoval do Project Aucustics, ktorý je už stiahnuteľný ako plugin do Unity, Unreal enginu. Funguje pre PC, Android a Xbox.
V zásade systém si pretvorí prostredie do 3D mapy a simuluje v ňom šírenie zvukových vĺn, pričom si nevyžaduje prácu od samotných vývojárov. V zásade používa systém podobný statickým svetlám, kde si predpripraví fyziku dopredu a následne už nevyžaduje veľa výkonu na simuláciu počas hry. Funguje to na základe simulácie vĺn, ktoré sú predvídateľné a presné. Automaticky vytvoria všetky parametre zvuku vrátane ozvien a vývojári si už len upravia mixovanie.
Páči sa mi! (+8)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 75
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- Desktopy od Aceru s RTX 5080 a RTX 5090 grafikami ukázali aj ceny 130
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >