Microsoft na GDC predstavil Project Acoustics, svoj systém na raytracing zvuku |
Microsoft ponúkol na GDC polhodinovú prezentáciu zameranú na ukážku zvukového raytracingu.
SOFTWARE > NOVINKY >
Microsoft ponúkol na GDC polhodinovú prezentáciu zameranú na ukážku zvukového raytracingu. Ten zapracoval do Project Aucustics, ktorý je už stiahnuteľný ako plugin do Unity, Unreal enginu. Funguje pre PC, Android a Xbox.
V zásade systém si pretvorí prostredie do 3D mapy a simuluje v ňom šírenie zvukových vĺn, pričom si nevyžaduje prácu od samotných vývojárov. V zásade používa systém podobný statickým svetlám, kde si predpripraví fyziku dopredu a následne už nevyžaduje veľa výkonu na simuláciu počas hry. Funguje to na základe simulácie vĺn, ktoré sú predvídateľné a presné. Automaticky vytvoria všetky parametre zvuku vrátane ozvien a vývojári si už len upravia mixovanie.
Páči sa mi! (+8)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Gothic 1 Remake 46
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 203
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 49
- Holandsko zažalovalo Sony za ceny na PlayStation Store 118
- Článok: Samsung Galaxy S25 Ultra 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42
- Apple predstavilo nový iPhone 16e 73 zobraziť viac článkov >