Dizajnér z Naughty Dogu hovorí, že pri dizajne levelov Uncharted 4 ho inšpiroval Crysis |
Ohláseniu Crysis Remastered sa potešil James Cooper, dizajnér Uncharted 4. Vývojár totiž predtým pracoval v Cryteku na prvom remastri hry na staré konzoly a otvorené lineárne levely ho zaujali natoľko, že ovplyvnili aj dizajn Uncharted 4. Ten tiež dostal podobný štýl otvorenejšich, ale stále lineárne riešených levelov.
Really excited to hear about Crysis Remastered, I have fond memories of working on the original console port. Its sandbox approach to gameplay later became hugely influential on my 'wide-linear' level design in Uncharted 4 and beyond. pic.twitter.com/SIzZe5cdn0
— James Cooper (@_James_Cooper) April 16, 2020
Zdroj:
twitter.com
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|