Autor Bright Memory ukázal nastavenia detailov, najvyššie detaily pôjdu až na Unreal Engine 5 |
Bright Memory sa pomaly blíži vo finálnej verzii a autor skúša vylepšovať grafickú kvalitu.
HRY > NOVINKY >
Autor Bright Memory nám bližšie ukazuje nastavenia detailov objektov v hre. Konkrétne ukazuje Normal a High nastavenia. Najnovšie však naimportoval ešte kvalitne objekty, ktoré zrejme pôjdu až na Unreal Engine 5. Objekty prírody totiž používa z Quixel knižnice Epicu, kde sú masívne rozlíšenia a detaily a môže ich tak ďalej zvyšovať.
Padla na neho aj otázka, aké nastavenia bude mať Xbox Series X konzola, ale tam hovorí, že to zatiaľ nemôže prezradiť.
Páči sa mi! (+7)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 83
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Nové zľavy v Alza dňoch 12
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 77
- Lionsgate: John Wick 5 je oficiálne schválený, ďalšie dva filmy sú v príprave, nov 25
- Na fórach sa zbierajú prípady pokazených Ryzen 7 9800X3D procesorov 109
- Windows 11 dostane nový dizajn BSOD, stratí možnosť inštalácie bez loginu 122
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 110
- Aprílové hry 34
- Ubisoft založil novú dcérsku firmu, ktorá sa bude starať o Assassin’s Creed, Far C 57 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Xbox Series X|S PS5 Switch Vývoj: FYQD Studio / FYQD Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|