Autor Bright Memory ukázal nastavenia detailov, najvyššie detaily pôjdu až na Unreal Engine 5 |
Bright Memory sa pomaly blíži vo finálnej verzii a autor skúša vylepšovať grafickú kvalitu.
HRY > NOVINKY >
Autor Bright Memory nám bližšie ukazuje nastavenia detailov objektov v hre. Konkrétne ukazuje Normal a High nastavenia. Najnovšie však naimportoval ešte kvalitne objekty, ktoré zrejme pôjdu až na Unreal Engine 5. Objekty prírody totiž používa z Quixel knižnice Epicu, kde sú masívne rozlíšenia a detaily a môže ich tak ďalej zvyšovať.
Padla na neho aj otázka, aké nastavenia bude mať Xbox Series X konzola, ale tam hovorí, že to zatiaľ nemôže prezradiť.
Páči sa mi! (+7)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 69
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61
- VIDEO : Superman - teaser trailer 101 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Xbox Series X|S PS5 Switch Vývoj: FYQD Studio / FYQD Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|