Už neexistujúci Capcom Vancouver mal v pláne oživiť Dino Crisis, no vedenie to nechcelo |
Bohužiaľ štúdio už neexistuje a centrála Capcom Japan im mnohé projekty zatrhla už v zárodku
Už neexistujúca pobočka Capcom Vancouver mala záujem oživiť mnohé známe značky, ktoré Capcom vlastní. Medzi najzaujímavejšie patrí nepochybne Dino Crisis, ktorý fanúšikovia pýtajú už dlhé roky. Bohužiaľ centrála Capcom Japan práce na hre zastavila už v raných fázach plánovania. Okrem Dino Crisis mali vo Vancouveri zálusk aj na oživenie značky Onimusha, či vývoj novej MegaMan hry. Aj tieto projekty ale Capcom Japan stopol prakticky hneď v zárodku.
Capcom Vancouver pracoval aj na novej Dead Rising hre, mal to byť v poradí už piaty diel tejto zombie akcie. Vývojári mali v pláne sériu oživiť a trocha nasmerovať iným smerom. Hra mala byť kooperatívne ladená, v hre sa mal objaviť Chuck Greene (prvýkrát sme ho videli v Dead Rising 2) a druhý hráč by prevzal opraty jeho dcéry Katie. Hru mal namiesto vlastného Capcom enginu pohánať Unreal engine 4, mali pribudnúť menšie RPG prvky a napríklad mohli hráči disponovať elementálnymi útokmi. Nepriateľov bolo možné zapáliť či zmraziť. Dokonca boli pôvodné plány s hrou ešte odvážnejšie, Capcom Vancouver chcel hru transformovať na akčné RPG v štýle Dark Souls.
Nakoniec ale nič z tohoto neuzrelo svetlo sveta aj napriek zjavnému záujmu fanúšikov. Vancouverská pobočka Capcom je zavretá, a tak ostáva len čakať, či sa odváži niekto iný znova priniesť tieto hry k životu a hlavne, či ich v Japonsku znova nezmetú zo stola.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >