Revolučné herné sluchádla od Drown Ltd. sa dostávajú do predaja |
Slúchadlá Drown prinášajú nový spôsob, ako zažiť herný zvuk, využívajú hmatový prenos zvukových vĺn
HARDWARE > NOVINKY >
Technológiu spoločnosti Drown vytvoril a patentoval kanadský zvukový inžinier Mark O'Callaghan, ktorý sa rozhodol zmeniť zvukovú scénu. Mark si uvedomil dôležitosť zvukového, hudobného a priestorového povedomia v hrách a v spolupráci s dizajnérom Davidom Lawom postupne pretvorili túto ideu z prototypu do sériovej výroby. Zostavili tím hráčov, dizajnérov a technikov, pričom boli všetci v tíme zameraní na vylepšenie herného zvuku pre jedinečný a úplne nový zážitok. Drown teraz rozposiela prvé kusy podporovateľom z Indiegogo kampane a predobjednávateľom. Do plného predaja by sa ale slúchadla mali dostať ešte tento mesiac.
Ako to teda funguje? Drown je prvou zvukovou platformou na svete, ktorá využíva hmatový spôsob prenosu zvuku pre hlboko vylepšený zvukový realizmus. Zvuk sa tak vedie do zvukovodu bez odrazu vo vonkajšom uchu a poskytuje úplne pohlcujúci zvuk. Kým klasické slúchadlá kvôli vzdialenosti medzi reproduktorom a uchom poskytujú skreslenejšiu kvalitu zvuku, Drown prenáša zvukové vibrácie priamo na nervy a chrupavky vo vnútri ucha, čím obohacuje basy a celkovú kvalitu zvuku.
Spoločnosti Sony a Microsoft vyvíjajú technológiu priestorového zvuku pre svoje nadchádzajúce konzoly a Drown má jedinečnú pozíciu, pretože sa im podarilo vyvinúť slúchadlá, ktoré sú jediné schopné plne využívať výhody pridanej priestorovej kvality zvuku poskytované týmito novými zvukovými technológiami.
Zdroj:
fullsync.co.uk
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 63
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >