Revolučné herné sluchádla od Drown Ltd. sa dostávajú do predaja |
Slúchadlá Drown prinášajú nový spôsob, ako zažiť herný zvuk, využívajú hmatový prenos zvukových vĺn
HARDWARE > NOVINKY >
Technológiu spoločnosti Drown vytvoril a patentoval kanadský zvukový inžinier Mark O'Callaghan, ktorý sa rozhodol zmeniť zvukovú scénu. Mark si uvedomil dôležitosť zvukového, hudobného a priestorového povedomia v hrách a v spolupráci s dizajnérom Davidom Lawom postupne pretvorili túto ideu z prototypu do sériovej výroby. Zostavili tím hráčov, dizajnérov a technikov, pričom boli všetci v tíme zameraní na vylepšenie herného zvuku pre jedinečný a úplne nový zážitok. Drown teraz rozposiela prvé kusy podporovateľom z Indiegogo kampane a predobjednávateľom. Do plného predaja by sa ale slúchadla mali dostať ešte tento mesiac.
Ako to teda funguje? Drown je prvou zvukovou platformou na svete, ktorá využíva hmatový spôsob prenosu zvuku pre hlboko vylepšený zvukový realizmus. Zvuk sa tak vedie do zvukovodu bez odrazu vo vonkajšom uchu a poskytuje úplne pohlcujúci zvuk. Kým klasické slúchadlá kvôli vzdialenosti medzi reproduktorom a uchom poskytujú skreslenejšiu kvalitu zvuku, Drown prenáša zvukové vibrácie priamo na nervy a chrupavky vo vnútri ucha, čím obohacuje basy a celkovú kvalitu zvuku.
Spoločnosti Sony a Microsoft vyvíjajú technológiu priestorového zvuku pre svoje nadchádzajúce konzoly a Drown má jedinečnú pozíciu, pretože sa im podarilo vyvinúť slúchadlá, ktoré sú jediné schopné plne využívať výhody pridanej priestorovej kvality zvuku poskytované týmito novými zvukovými technológiami.
Zdroj:
fullsync.co.uk
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 323
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >