S next-gen stratégiami sa priam roztrhlo vrece a jedna vyzerá lepšie ako druhá. Teraz tu máme obrázky a informácie z Company of Heroes od Relicu a vyzerá, že sa môžeme naozaj tešiť. Napriek tomu, že je to stratégia, hra nebude žiadna pomalá záležitosť. Síce v nej taktiku budete potrebovať, ale popritom čakajte neutíchajúcu priam filmovú akciu. Výbuchy, postupy vojakov, protiútoky a množstvo prestrihových scén.
Armády síce nebudú veľké a zmocníte sa menšieho počtu jednotiek, ale budete musieť naozaj taktizovať. Budete ovládať rôzne typy vojakov, jeepy, tanky, volať delostrelectvo a aj bombardéry. Všetko bude prepracované do detailov a kvalitne rozanimované. Teraz napríklad majú jednotky cez 700 animácií (v minulom titule Relicu ich bolo tak 150). Vojaci automaticky skáču do zákopov, vyberajú si ako budú útočiť, ako sa pohybovať. Budú sa plaziť, pôjdu prikrčení atď. K tomu všetkému si domyslite realtimeové tiene na prostredí podľa polohy slnka a rôznych ďalších zdrojov, kvalitný particle systém umožňujúci vytvoriť obrovské realistické explózie s realistickým dymom slúžiacim aj ako krytie pre vojakov. Bežať to bude na novom "Esence" engine, v ktorom nechýbajú funkcie, ako HDR, normal mapping, dynamic lighting and shadows a samozrejme nechýbajú shadre.
Zo strategického hľadiska budete v polohe veliteľa danej jednotky, teda nebudete musieť umiestňovať a posielať každého vojaka do zákopov alebo za rôzne krytie. Vysoká AI jednotiek im sama prikáže, kde sa majú kryť, ako postupovať, ktorú cestu a aj ktorý cieľ si vybrať. Na vás ostane ich správne nasadenie, presuny a výber cieľov (samozrejme budete môcť ovládať každú jednotku a zadávať jej vlastný cieľ). Hlavnou úlohou na mapách bude obsadenie kontrolných bodov, ktoré vám zaistia prísun nových jednotiek, podpory a zbraní.
Hra bude využívať fyzikálny Havok 3.0 engine, ktorý umožní do detailov prepracovanú fyziku celého okolitého sveta. Teda od delových striel padnutých medzi vojakov a ich následné rozmetanie (krátery od striel sa dajú následne využiť ako zákopy), cez rozbombardované domy, až po výbuchy palivových nádrží, alebo prerazenia rôznych múrov tankom a vytváranie tak nových ciest pre vašu pechotu. Havok sa postará aj o penetráciu materiálov a napríklad taký tank bude lepšie krytie ako drevený plot. Rovnako sa vďaka fyzike drevené domy môžu chytiť od ohňa, alebo kamenné ulice budú ošľahnuté od tepla. V budovách sa môžu skrývať aj nepriatelia a ak vás ostreľujú a neviete ich zneškodniť, môžete celú stenu zničiť delovou strelou alebo náložou.
Perfektný trailer z hry si môžete pozrieť tu. Priam z neho srší dynamika a deštrukcia, teda presne to čo next-gen stratégie potrebujú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 24
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 52
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67 zobraziť viac článkov >
PC
iOS Android Vývoj: THQ / Relic Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|