Company of Heroes, stratégmi milovaná RTS z obdobia druhej svetovej vojny, sa medzi všetkých bojachtivých dostala tesne pred tým, než Microsoft oficiálne spustil DirectX 10 kampaň. Hra bola preto primárne určená pre DX9, lenže chalani z Relic v spolupráci s THQ zamakali a v týchto dňoch vypustili patch, ktorý prináša práve podporu nového API od Microsoftu. Patch pridáva do scén nové objekty (odpadky, kamene, sutiny...), inovuje svetelné efekty, spracovanie vody a prináša ďalšie vylepšenia.
Porovnanie oboch verzií Company of Heroes prináša server gamealmighty a z obrázkov (vľavo DX9, vpravo DX10) je pekne vidieť, že nové efekty majú niečo do seba. Zaujímavá je samozrejme aj otázka dopadu pridaných vylepšení na framerate. Zostava skladajúca sa z procesora Athlon X2 4400+, 2 GB RAM a GeForce GTX dosiahla pri meraniach výsledky, ktoré môžete vidieť na priložených grafoch. Z nich je zrejmé, že DX10 so sebou okrem vylepšenej grafiky priniesol aj krutú daň v podobe 50 % prepadu výkonu (priemerný framerate), čo bude pre mnohých znamenať, že miesto hrania budú iba sledovať nepopulárnu „slideshow“.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 416
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 59
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 106
- Novembrové hry 30
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 45
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 84
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 192
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 32
- PS5 Pro už bola rozobraná 214 zobraziť viac článkov >
PC
iOS Android Vývoj: THQ / Relic Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|