Partisans 1941 demo ukázalo upravený štýl Commandos hrateľnosti |
Vyzerá, že éra taktických stratégii v Commandos štýle sa vracia.
Vyzerá, že éra taktických stratégií v Commandos štýle sa vracia. Celé to rozbehlo Shadow Tactics, vďaka ktorému autori mohli spraviť aj Desperados 3, to motivovalo aj majiteľov Commandos značky na návrat dvojky v remastri a pripravia a plné pokračovanie. Zatiaľ sa však môžeme tešiť na ruské Commandos nazvané Partisans 1941.
Hra nás vtiahne do jednotky partizánov bojujúcich proti nacistickej okupácii. Budeme mať jednotku rôznych bojovníkov a prakticky rovnaký štýl hrateľnosti ako v Commandos, teda sledovanie, kam sa pozerajú nepriatelia, odlákavanie, taktické likvidovanie podľa schopností postavy. Tu však pribúda nový prvok a to zlepšovanie postavy, jej skillov a tak aj možností.
Je to možno aj na škodu, sú na to naviazané napríklad aj boje. Tu konkrétne zmenili jeden prvok a to prestrelky. Tie už nie sú rýchle a smrtiace, ale podobné klasickým realtime stratégiám, kde sa postavy automaticky ostreľujú za prekážkami. Vaši vojaci vedia automaticky aj reagovať na streľbu a ak sa niekde rozbehne boj, sami sa bránia. Aj keď ich efektivita a presnosť je minimálna, len sa snažia strieľať, možno zasahujú nepriateľov, ale popritom dostávajú aj zásahy. Taktizovať sa vtedy dá už len minimálne, ale viete tak napríklad odlákať nepriateľov, zatiaľ čo s ďalším vojakom ich od chrbta zlikvidujete.
Nemôžem povedať, že by mi to práve sadlo, ale uvidíme, ako sa prejaví vo finálnej hre. Osobne by som bol radšej za čistý stealth alebo jednu,dve rany ako zákopové vojny. Zároveň AI nepriateľov nie je práve niečo dotiahnuté. Nemajú nejakú skupinovú inteligenciu a ak aj o ulicu ďalej strieľate, ostatní vojaci na mape to neriešia, alebo ak vám niektorého vášho zabijú, vrátia sa späť na svoje pozície, bez poplachu, alebo bez toho, aby zisťovali, či tam ešte niekto nie je. Uvidíme, ako to bude v ďalších leveloch.
Nechýba tu však presúvanie a skrývanie tiel, ale aj ich prehľadávanie a získavanie rôznych vecí, ktoré môžete priebežne, alebo aj neskôr použiť na svojej základni. Tú ešte autori neukázali. Celkovo je to tu výrazne zamerané na inventár a zbieranie vecí, nie je to len o primárnych schopnostiach daných postáv. Postavy si môžu zobrať a meniť zbrane, granáty a rôzne vybavenie. Ideálne je aj hľadať veci, aby ste získali lepšie zbrane alebo napríklad granáty.
Vizuálne hra ide do podobného 3D ako sme videli v Desperados 3, nie je to až také detailné a prepracované. Je to viac v studených farbách, menej kričiacich a menej výrazných ako v Commandos, ale sú to zatiaľ len prvé levely, uvidíme, čo ponúknu ďalej. Po enginovej stránke sa zdá, že to majú dotiahnuté, mechaniky fungujú, nepadá to, len nejaké texty nie sú ešte tam kde majú byť, dabing je zatiaľ len ruský, ale inak na pre-beta verziu stabilné.
Celkovo to má aký taký základ, ale som zvedavý, ako to celé dotiahnu do finálnej verzie hrateľnosti a akú bude mať hra ponuku a aj ako sa vykryštalizujú skilly, lootovanie, alebo základňa a ako to celé do seba zapasuje.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Alter Games Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|