Hlbšia analýza Crysis Remastered na Switchi |
Ako autori, tak aj Digital Foundry sa pozreli hlbšie na Switch verziu Crysisu.
Ako autori, tak aj Digital Foundry sa pozreli hlbšie na Switch verziu Crysisu. Tá, ako vieme, je postavená na Xbox360/PS3 verzii hry a teda je oproti originálu orezaná ako vizuálne, tak aj o jednu misiu (Ascension). Na druhej strane oproti originálnej PC verzii má hra global illuminaton, aj keď niektoré textúry boli výraznejšie orezané vzhľadom na pamäť Switchu.
Hra v handheld režime ponúka 720p rozlíšenie, ktoré miestami klesne k 540p, v docku ide 900p. Autori to rozoberali aj v svojej ukážke.
Hlbšie sa to rozanalyzovalo Digital Foundry, kde sa pozreli na framerate, ktoré ide väčšinou 30 fps, pri väčších bojoch a explóziách padá k 20 alebo 25 fps, motion blur to však ako tak kompenzuje a necítiť to až tak výrazne. Je to pri väčších bojoch alebo lokalitách, ktoré boli náročné aj na PC.
Teraz už ostáva čakať len na PC, respektíve konzolovú verziu Crysis Remastered, čo autori ukážu tam a ako sa posnažia vylepšiť vizuál tak, aby aspoň v rôznych ohľadoch nebol za pôvodnou PC verziou. Zároveň uvidíme, či vrátia zrušenú misiu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- RECENZIA: Atomfall 17 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Crytek / Saber Interactive Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|