Aký je Crysis Remastered na PC? |
Crysis Remastered už vyšiel na PC, Xbox One a PS4 a zdá sa, že Saber napriek odkladom nestíhal.
Crysis Remastered už vyšiel na PC, Xbox One a PS4 a zdá sa, že Saber napriek odkladom nestíhal. Všetky verzie by potrebovali dosiahnuť a teda ako PC, tak aj konzolové. Konzolové som ešte veľmi nesledoval, ale na fórach sa hráči už ozývajú v ohľade optimalizácie.
Čo sa týka PC, celkovo už vieme, že je to všeobecne slabší remaster, ale podľa osobných skúseností je to viditeľne nedokončené. Okrem padania vidieť, že raytracing nie je dobre zapracovaný a niektoré efekty statočne blbnú, k tomu tam nie je DLSS (príde neskôr) a nároky sú všeobecne prehnané. Pár patchov by to potrebovalo ako soľ.
V oblasti optimalizácie je to na PC dosť sklamanie. Opakuje sa 20 fps z roku 2007. Možno to bolo cieľom Cryteku a Saberu. Tentoraz je však problém, že na rozdiel od roku 2007 hra nemá takú grafiku, aby mala dôvod na také zaťaženie. Je to problém optimalizácie. Napríklad ja som na RTX2080 Super musel ísť na medium/high, aby som sa odlepil od 30 fps (na Can it Run Crysis nastavení ide tak pod 20fps). Presnejšie ten framerate je u mňa veľmi zvláštny, lebo aj na medium skáče s framerate medzi 60 a 30 fps a medzitým sa ani výraznejšie nepohybuje, niekedy mu niečo preskočí, zaplní sa nejaký buffer a spadne na polovicu. Na High a Very high ide okolo 30 fps. Niečo podobné robí hra aj na konzolách, kde je prilepená na určitom framerate. Ešte sa musím s nastaveniami pohrať, ale minimálne to celé nefunguje dobre.
Padanie som zachytil hlavne pri prepínaní nastavení, alebo nahrávaní hry po smrti. Mimochodom, ak budete hľadať Save Game, to tu nenájdete. Jedine checkpointy. Hra má aj české titulky, ktoré sú však kompletne prebrané z originálu, a niektoré nové veci, názvy, alebo popisy nie sú preložené.
Ale mimo toho všetkého je vizuál je parádny, síce vidieť, že je to remaster, ale väčšinou sú aj tak výhľady pôsobivé. Hrateľnosť je aj po rokoch stále veľmi dobrá, fyzika parádna, boje veľmi intenzívne a taktické. AI je taká decentná a vidieť, že nepriatelia majú orlí zrak a priatelia sa spawnujú len vtedy, keď ich hra potrebuje do prestrihových scén. Je tam dosť vecí, ktoré sa na dnešnú dobu dali vylepšiť len drobnými úpravami.
Zatiaľ mám z toho rozporuplné pocity, na jednej strane je to príjemný návrat, na druhej deja vu vo framerate a nočná mora v oblasti nastavení. Uvidíme, aké pocity budú, keď to dohrám a na akom hodnotení to celé uzavriem. Zatiaľ si pozrite našu staršiu recenziu Switch verzie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 45
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Crytek / Saber Interactive Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|